Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » verjaardagstaart voor mijzelf: vorig jaar en dit jaar
Pagina's 1
Jij houdt wel van paars he? Ik vind dat zilver echt mooi geworden. En je botercremeverloop is ook goed gelukt, mooie scherpe rand heb je daar ook gemaakt. Waarmee heb je de drip gemaakt? Het glanst zo mooi...
En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag(en).
Tieneke
Hahaha, ja dat is helemaal mijn kleur ja
De drip heb ik deels gemaakt met Renshaw Royal Icing.
De volgende ochtend was de drip helaas helemaal doorgelopen naar beneden, maar daar werd hij eigenlijk niet minder mooi van.
De botercreme was nogal een gedoen, want het was natuurlijk weer even behoorlijk warm eind juli.
Voor het afsmeren heb ik zo'n houten scraper gebruikt.
Ben zelf ook wel wat trots op de rand.
Dankjewel
Hieronder zie het kleurverloop iets beter:
wat een leuke taarten en de laatste is zeker mooi strak en leuk dat kleur verloop!! je zilver vind ik ook erg mooi hoe heb je dat zo gekleurd gekregen geverfd?
en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!
Mooi hoor!
wat een leuke taarten en de laatste is zeker mooi strak en leuk dat kleur verloop!! je zilver vind ik ook erg mooi hoe heb je dat zo gekleurd gekregen geverfd?
en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd!!
dank je wel.
Ik heb silver spray gebruikt. Was alleen niet voldoende in een busje voor de hele taart *oeps*
Het was ook een joekel van een taart. Het stuk onder de stapeltaart is dus blanco hahaha
Hahah nou wel erg mooi gedaan hoor
Mooi gedaan
gaaf
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » verjaardagstaart voor mijzelf: vorig jaar en dit jaar