Onderwerp: Slagroom aldi
Ik heb vandaag de langhoudbare slagroom van de aldi gekocht, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Moet ik voordat ik het ga gebruiken een poos in de koelkast plaatsen?
Groetjes Vonn
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Slagroom aldi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb vandaag de langhoudbare slagroom van de aldi gekocht, heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Moet ik voordat ik het ga gebruiken een poos in de koelkast plaatsen?
Groetjes Vonn
Hoi von, zelf heb ik het altijd van de lidl dat zal wel overeen komen.
Ik bewaar het altijd in de koelkast omdat koude slagroom beter opklopt, zegt mijn tante altijd die al zolang bakt
Zij doet zelfs voor het kloppen de kom en Gardes in de koelkast , nou dat doe ik echt niet hoor
Verder ben ik er goed tevreden over hoor.
Werkt perfect.
Dag voor gebruik zet ik hm in de koelkast, makkelijk op te kloppen en smakelijk!
Heel erg bedankt voor jullie snelle reacties, ga ik hem zeker morgen gebruiken voor een slagroomtaart.
Groetjes Vonn
Werkt perfect.
Dag voor gebruik zet ik hm in de koelkast, makkelijk op te kloppen en smakelijk!
Hoi hoi,
Had jij nog gelezen over de 2 pakjes fondant voor je dummie?
Willeke87 schreef:Werkt perfect.
Dag voor gebruik zet ik hm in de koelkast, makkelijk op te kloppen en smakelijk!Hoi hoi,
Had jij nog gelezen over de 2 pakjes fondant voor je dummie?
Schaam schaam... helemaal niet meer gereageerd, sorry! Ik ben voorzien..
vonn schreef:Willeke87 schreef:Werkt perfect.
Dag voor gebruik zet ik hm in de koelkast, makkelijk op te kloppen en smakelijk!Hoi hoi,
Had jij nog gelezen over de 2 pakjes fondant voor je dummie?Schaam schaam... helemaal niet meer gereageerd, sorry! Ik ben voorzien..
Nou geeft niets hoor, ik was ook niet echt snel met kijken
Groetjes Vonn
Ik gebruik hem ook altijd, als ik hem wil opkloppen zorg ik dat ie ruim op tijd in de koelkast staat, maar voor ganache hoeft dat niet eens. Prima slagroom!
Ik gebruik hem ook altijd, als ik hem wil opkloppen zorg ik dat ie ruim op tijd in de koelkast staat, maar voor ganache hoeft dat niet eens. Prima slagroom!
Top, dank je wel. Heb er nu wel vertrouwen in.
Groetjes Vonn
even nog een tip...als je de slagroom klopt in de kom waarin je ook met vette producent werkt, de kom even met citroensap ontvetten, dan blijft je slagrom langer stijf
Ik gebruik trouwens altijd verse slagroom, vind ik honderd keer lekkerder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Slagroom aldi