Onderwerp: paw patrol voor mijn zoontjes 2e verjaardag!

Niet helemaal perfect, maar toch best tevreden!

De figuurtjes zijn niet goed uitgehard, waardoor ze wat in zijn gaan vallen  :( En met bekleden scheurde het fondant een beetje....
Maar al met al en met dit weer toch goed gelukt....

http://i68.tinypic.com/b8qpmd.jpg

2

Re: paw patrol voor mijn zoontjes 2e verjaardag!

Wat een vrolijke taart, vind je figuurtjes er leuk.
En gefeliciteerd met je zoontje

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Superleuk!!! En nog gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje. Hij vond de taart vast ook geweldig  :thumb: En dat is toch het allerbelangrijkste  ;-)

Wellicht volgende keer proberen om dat gescheurde randje een beetje dicht te plamuren. Een beetje fondant wat je over hebt van het bekleden aanmaken met een klein beetje water tot het een plamuurpapje wordt en knutselen maar. Even proberen hoeveel water want je wil niet dat het gaat glimmen  :)
Ik zag op facebook een filmpje over aanmaken met volle melk en wodka, maar dat vind ik voor een kindertaart minder geschikt.
Maar je vraagt niet om feedback, dus je voel je vrij om dit allemaal te negeren  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

4

Hij is super leuk en mooi geworden en zó knap met deze temperaturen  :thumb:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, wat zal hij blij geweest zijn  :D

5

Prachtige taart hoor ondanks het weer heel goed gelukt

Sonj@ schreef:

Superleuk!!! En nog gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je zoontje. Hij vond de taart vast ook geweldig  :thumb: En dat is toch het allerbelangrijkste  ;-)

Wellicht volgende keer proberen om dat gescheurde randje een beetje dicht te plamuren. Een beetje fondant wat je over hebt van het bekleden aanmaken met een klein beetje water tot het een plamuurpapje wordt en knutselen maar. Even proberen hoeveel water want je wil niet dat het gaat glimmen  :)
Ik zag op facebook een filmpje over aanmaken met volle melk en wodka, maar dat vind ik voor een kindertaart minder geschikt.
Maar je vraagt niet om feedback, dus je voel je vrij om dit allemaal te negeren  :D

dank je voor de tip!

Moe maar voldaan ligt hij nu in zijn bedje... en papa en mama zometeen ook  :Y

7

Mooi zeg! Nog gefeliciteerd

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Sonj@ schreef:

Heb laatst met een workshop met callebaut fondant gewerkt en ik wil nu niet meer anders om te bekleden!
Dat is echt een fijne fondant om mee te werken....  Die is zo flexibel en kun je dun uitrollen....