1

Onderwerp: Mijn 2de taart,

Ben zo blij dat het achter de rug is, ik heb mijn 2de taart gebakken en ben redelijk tevreden over het resultaat.  De fondant heb ik toch maar achterwege gelaten omdat ik bang was dat hij zou gaan zweten. En hoewel de botercrème niet zo netjes was als dat ik had gewild, was de ontvangster van de taart heel blij en de visite onder de indruk. Ik ben weer een ervaring rijker en heb weer heel wat geleerd mede dankzij dit forum en daarvoor bij deze mijn dank dames  :thumb:

https://s22.postimg.io/5tqfxy5ip/IMG_0231.jpg

2

Re: Mijn 2de taart,

Super leuk gedaan, ziet er vrolijk uit.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Dankje Vonn  =D

4

Wat een vrolijke taart en ontzettend leuk, ik vind dat die mooi is afgesmeerd hoor, knap gedaan  :thumb:

5

Baklataart schreef:

Wat een vrolijke taart en ontzettend leuk, ik vind dat die mooi is afgesmeerd hoor, knap gedaan  :thumb:

hoi hoi, man ik heb zo afgezien, had zin om een potje te janken zo zenuwachtig was ik. Uiteindelijk is het toch best aardig gelukt, ik ga flink oefenen met afsmeren want het kan wel strakker, maar al met al ben ik blij dat ik er mee weggekomen ben hahahah bedankt voor je complimenten

6

Mootje, heel leuk! Goed gelukt.
Je vlindertjes zijn ook mooi.
Groetjes! :)

Heb je foto even vergroot, zo komt deze beter tot zijn recht.  :thumb:

Groetjes Kirsten

8

Vrolijke taart!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

9

dank je wel iedereen  =D