Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lang geleden...maar toch een parade van mij!
Pagina's 1
Jou taarten zijn altijd geweldig!!
Ja idd, ze zijn stuk voor stuk geweldig.
Groetjes Vonn
Idd, ze zijn altijd geweldig mooi!!
Wow, wat een prachtige taarten! En zo gedetailleerd ook, wat een hoop werk heb je in sommige gestoken. Heel mooi
Ohhhh, wat leuk dat je je taarten weer laat zien!!!
en wat zijn het weer pracht taarten , echt je maakt ze altijd net even bijzonder, heerlijk om naar te kijken alle details en zo mooi hoe je alles boetseert in een woord Geweldig
Heel leuk en zo knap gedaan
Ik denkndat ik ook maar een cursus boetseren ga doen, want jeetje wat kun je dan spectaculaire taarten maken! Heel gaaf!!
Bedankt voor al jullie reacties! Ik dacht dat niemand gaat reageren en toch wel! Super bedankt! x
Ook deze vind ik prachtig. Een aantal kunnen zo meedoen met het maandthema he? (printjes)
Tieneke
Tuuuuuurlijk gaan we reageren op zulke prachtige taarten! Heeeeerlijke parade! Ik blijf maar omhoog scrollen
stuk voor stuk kunstwerken! Ik heb meteen je pagina geliked . Ben echt jaloers op je boetseer talent! heb je daar cursussen voor gevolgd?
Dank jullie wel! En lilli nee geen curussen gehad alleen heeeeeel veeeel oefenen!!!! =D
Ik had de meeste van je creaties al voorbij zien komen op fb...maar zo bij elkaar is toch weer een feestje om te zien.
Supermooie taarten Karen....je hebt een hele mooie stijl.
Ik had de meeste van je creaties al voorbij zien komen op fb...maar zo bij elkaar is toch weer een feestje om te zien.
Supermooie taarten Karen....je hebt een hele mooie stijl.
Dankjewel Bianca! x
Ze zijn weer prachtig! Mag ik vragen welke mold/uitsteker je gebruikt voor de taart met de beertjes (die overigens mijn favoriet is)
gr
Linda
Ze zijn weer prachtig! Mag ik vragen welke mold/uitsteker je gebruikt voor de taart met de beertjes (die overigens mijn favoriet is)
gr
Linda
Voor de letters voor de beertjes taart had ik alphabet mold gebruikt! Het is een nieuwe van hun! Ze heet Cartoon font. X
cuppie cuppie schreef:Ze zijn weer prachtig! Mag ik vragen welke mold/uitsteker je gebruikt voor de taart met de beertjes (die overigens mijn favoriet is)
gr
LindaVoor de letters voor de beertjes taart had ik alphabet mold gebruikt! Het is een nieuwe van hun! Ze heet Cartoon font. X
Merci!!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lang geleden...maar toch een parade van mij!