Lieve mensen
Ik vind het ontzettend lief dat jullie aan me denken en dat ook even laten weten dus heel hartelijk dank daarvoor.
Ik heb gisteren mijn 1ste lichtere chemo gehad en daar zit een middel in waar je slaperig van wordt dus dat vind ik minder fijn en deze krijg ik nu elke week 12 weken lang.
Van deze kan je tintelende handen en voeten krijgen en spierpijn maar misselijk wordt je van deze chemo niet dus de medicijnen voor de misselijkheid en de spuit voor de witte bloedlichaampjes aan te vullen hoef ik niet meer en dat is ook erg fijn.
Ben de afgelopen 2 weken verkouden, hoesten en keelpijn maar dat hoort ook bij de laatste zware chemo is me verteld dus de weerstand wordt nu wat minder omdat de boel zich opstapelt.
Zwemmen doe ik inderdaad nog steeds elke ochtend dus het wekkertje gaat s'morgens gewoon om 5.15 uur en om 6.00 uur lig ik in het zwembad haha.
Dat blijf ik er inhouden want wil wel actief blijven en hoewel ik toch wel merk dat de vermoeidheid toeslaat vind ik het zwemmen nog steeds erg fijn en wil ik gewoon blijven doen
Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven want vind het echt heel erg lief van jullie.
Ik sla me er wel doorheen al v alt het niet altijd mee maar het komt goed en dat hou ik voor ogen
Liefs van mij en een fijne avond