1 Laatst bewerkt door Puss In Boots (10-07-2016 16:14)

Onderwerp: Krijtbord en bloemen

Verjaardagstaart voor een 60e verjaardag! Iets met bloemen was het verzoek... Nog niet veel bloemen gemaakt, dus goede oefening. Wel stressy want ik kon niet goed inschatten hoeveel bloemen ik nodig zou hebben.  Maar eind goed al goed, niet teveel bloemen gebroken, zelfs nog een paar over.

Taart gevuld met chocomousse en verse aardbeitjes.

http://myalbum.com/photo/zRu6kF9ozTxF/720.jpg

2 Laatst bewerkt door LaLuub (10-07-2016 18:41)

Re: Krijtbord en bloemen

Echt prachtig!! Mooie boeketjes bloemen (bladeren ook supermooi!) en ook het krijtbord is goed gelukt! (Wil ik ook ooit nog eens proberen). Oftewel: prachtige taart!!!  :thumb:

3

Super super mooiiiiiiii.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

heel mooi hoor!

5

Heel erg mooi. Stijlvol.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Nog niet vaak bloemen gemaakt? Holy moly hoe flik je dit dan?!  :thumb:  supermooi!! Vind het ontwerp ook echt heel leuk

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Super gave taart!!!

8

Mooie taart hoor!

9

Prachtig!

groetjes Wilma

10

Wauw, echt zo mooi en die bloemen zijn prachtig, snap niet hoe je dat doet zo mooi als je dat niet veel vaker hebt gedaan, schitterend gewoon!! :thumb:

Dank jullie wel voor de lieve en positieve reacties!!!

lady-vall schreef:

Nog niet vaak bloemen gemaakt? Holy moly hoe flik je dit dan?!  :thumb:  supermooi!! Vind het ontwerp ook echt heel leuk

Online tutorial (craftsy) heeft me veel geholpen  ;)

12

:y Ik kijk ook naar je bloemen (scroll al een paar keer weer naar boven) en denk ook WOW, nog niet zo vaak gedaan?? Echt knap hoor!! En ik vind je krijtbord ook erg gaaf! :Y