Onderwerp: Lief lief lief...klassieke bruidstaart
Ik baal ontzettend van de (slechte) foto, maar met een beetje kleur bewerking van een foto is dit een (heel klein) beetje een idee van de bruidstaart die ik voor vanmiddag mocht afleveren. Gelukkig had ik van de losse roosjes thuis al wel foto's gemaakt, maar helaas dus niet van de (mini) 'boeketjes' die ik ervan gemaakt heb en niet van (delen van) de uiteindelijke bruidstaart.
De bruidstaart zelf is ivoorkleurig, de kantjes en de letters zijn lichtroze, idem als de roosjes. Voor een idee (vanwege kleurvervorming/schaduwen door de hele donkere kelder met slechte verlichting bóven de taart): de parelrandjes zijn dezelfde kleur roze als het binnenste van de rozen (ahum, duidelijk te zien op de foto ... ), en de kleur van het tafelkleed is donkerrood...
2 taarten gevuld met banketbakkersroom en aardbeienmousse, en 2 taarten gevuld met aardbeienyoghurtbavarois en aardbeienjam.
Een klassieke, lieve bruidstaart.
De taart moest vooral rustig zijn, met zachtroze eetbare kantjes, zachtroze letters, zachtroze roosjes (niet te groot), witte blaadjes, geen verdere kleuren, niet een heel boeket bovenop. Vooral rustig houden.
Geslaagd?
EDIT:
En gelukkig vanavond al een foto van 1 van de gasten gekregen (dus als ik niets van het bruidspaar krijg die door de fotograaf gemaakt zijn, heb ik tenminste toch een foto waar je de echte kleuren op kunt zien (maar wel met een mobieltje gemaakt, dus niet superscherpe foto). Dus hoop nog steeds 'dé' foto te krijgen