1

Onderwerp: Trots op mijn taart voor mamma

Hallo allemaal,

Wauw, wat een project...
Voor het eerst een "volwassen" taart. Heb tot nu toe alleen kindertaarten gemaakt.
En dan nog voor mijn moeder ook :-)

Ben mega trots.
Mamma wil zich laten verrassen morgen, dus kan hem helaas nog niet met haar delen.

Maar.... Wel met jullie!

Laat ajb even een berichtje achter wat je ervan vindt.
(Ik beloof dat ook weer vaker te doen, druk, druk, druk.....)

http://myalbum.com/photo/Idnq7jpb7x1v/360.jpg

http://myalbum.com/photo/E2LnnQ0GADdp/360.jpg

2

Re: Trots op mijn taart voor mamma

Hij ziet er erg mooi uit. Je kleurencombinatie vind ik erg mooi. Heb je de bovenste alleen afgesmeerd of ligt daar ook nog fondant over? Mooi gedaan!
Je cupcakes passen er gezellig bij.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je Mamma.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3

Leuke kleurtjes!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Mooi zeg, daar is ze vast erg blij mee.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Bianca1969 schreef:

Hij ziet er erg mooi uit. Je kleurencombinatie vind ik erg mooi. Heb je de bovenste alleen afgesmeerd of ligt daar ook nog fondant over? Mooi gedaan!
Je cupcakes passen er gezellig bij.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je Mamma.

De bovenste is alleen afgesmeerd. Wat een klus zeg :-)
Dat deed ik voor de eerste keer.
En de onderste wilde ik perse strak in het fondant ondanks dat ik wist dat ze van de zijkanten niets meer zou zien. Hahaha.
En die kleuren vind ik zo mooi bij elkaar passen. Dit jaar heeft de mams al diverse bloemetjes met deze kleuren gehad, dus ik wilde dat graag doortrekken in mijn taart.

6

Heel mooi, ook de kleurencombinatie, daar ben ik dol op (wel met een tikkeltje roze  :o )
Willy

7

Wat een mooie taart en wat een mooie kleuren!! leuk je ruffles aan de zijkant en super mooi strak afgesmeerd! :thumb:

en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je moeder!! =D

8

Dank jullie wel voor de reacties.
Zie nu dat ik de cupcakes ook hier neergezet heb.... Sorry na dagje keuken was ik schijnbaar niet meer zo helder....

Zo mooi, die kleuren! Wat vond je moeder ervan? Dat is wel een super leuke verrassing hoor!