1

Onderwerp: Bloemenzee.../ Het is een meisje ...

Hallo Taartenfeeen!

Ik ben weer beziggeweest...

Taart met chokoladecrem vulling, roosjes met framboozen-enchantedcrem.

http://kepkezelo.com/images/93cnp29jukf4a3rdb2px.jpg

Zebrataart van binnen /cake/ en tulpen met sinassapp.enchantedcrem.

http://kepkezelo.com/images/nmn5nqpiv8ogtlvofibx.jpg

Groetjes!

2

Re: Bloemenzee.../ Het is een meisje ...

Wauw wat gaaf zeg.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Heel mooi!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Ook deze weer zo mooi! Ik ben echt jaloers op je roosjes.

5

Wat mooi!!!

6

Super mooi!

7

ohhhh, wauwwww echt schitterend en die tweede ben ik ook zo jaloers op (erg he ben eigenlijk nooit jaloers :think: ) :thumb:  :thumb:

echt je bent zo goed in dat spuiten met die mondjes echt prachtig hoor en zo mooi hoe je die basket motief hebt gedaan , deed je dat met een roller?

8

WoW dat ziet er leuk uit!!! :thumb:

9

Hallo Allemaal!

Bedankt jullie leuke reacties!
Het is leuk te maken , maar ik zoek toch nog steeds de perfekte crem voor deze bloemen te kunnen spuiten. Ik vind  zo, dat met enchanted crem: niet te veel in de spuitzakje te vullen.
Door je handwarmte word het crem slapper en  kan je niet meer mooie bloemen te kunnen spuiten.

De taarten, koekjes en cupcakes heb ik voor mijn buuren gemaakt. Het is een meisje gebooren en nog sukerfeest....Ze vonden mooi en ze waaren blij mee.
De taart met roozen+ rooze kleur heb ik nog als glitterd gemaakt met eetbaare glitterpoeder maar dat zie je niet terug op de foto.
Baklaatje, de tweede taart heb ik met een basketweef/?? of zo iet noemend roll  bewerkt.
Elize, ik was direkt verliefd toen ik heb op internet gezien hoe de roorjes en andere bloemen ze spuitn.Praaachtig! Ik vind het Koreanse bloemen ook leuk, maar niet iedereen hou van botercrem van te eten.
Deze mensen wilden ook geen boter daarom heb ik enchanted crem gekozen.
Ik hou echter italianse of Swietserse crem. Zijdezachte de crem. Ik vind het zo.
Was een heele klus dat wel wegens tijdgebrek. Ik ben ook een werkende mens.....maar moesten jullie van de gezichten zien van de familie en van de gasten.En ik kreeg  een cup maat grooter  .. tuuuulijk. hihi

Groetjes voor jullie allemaal! :)

10

Mooie taarten! Hier lust niet iedereen fondant, dus dit zou een mooi en kleurrijk alternatief zijn!

Wat ik me afvraag, heb je eerst de bloemen in 1x gespoten en daarna de blaadjes?
Kom je er dan makkelijk tussen? En zonder de bloemen te beschadigen?

11

YL schreef:

Mooie taarten! Hier lust niet iedereen fondant, dus dit zou een mooi en kleurrijk alternatief zijn!

Wat ik me afvraag, heb je eerst de bloemen in 1x gespoten en daarna de blaadjes?
Kom je er dan makkelijk tussen? En zonder de bloemen te beschadigen?

Inderdaad.  Ik spuit eerst de bloemen en dan het blaaderen.
Voor de blaaderen te spuiten doe ik met klein en iets grootere spuitmonden. Het is niet moeijlijk maar je moet wel uitkijken tussen de bloemen te komen.

Groetjes! Sorry met mijn late antwoord!

12

Oh dit vind echt heel erg leuk, wat een werk

13

wat mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !