1 Laatst bewerkt door Denesjuh'sDecoraties (03-07-2016 20:25)

Onderwerp: Bruidstaart, paars-wit thema

Eindelijk weer tijd voor mijn taarten hobby na 9 mnd bezig geweest met complicaties met mijn gezondheid en herstel van 2 operaties.

Ik zag dat ik na wat vragen over deze taart van vorig jaar september niks meer heb ge-upload. Daarna begon de ellende.

Nou hier is hij dan. Was/is mijn eerste bruidstaart. Ik heb hem op lokatie gestapeld en gedecoreerd. Ook vreemd om in een keuken van een restaurant te werken. Had muziek met oordopjes mee zodat ik geconcentreerd bleef. Wat een ervaring was dat  =D

De vulling
2 om 2 was de wens.

Dus 2 taarten met (mooie chocolade ge ruikt) chocolade botercrème met aardbeienvlaaivulling en verse aardbeien.
En 2 taarten met Oreo vanille botercrème met geraspte kokos en frambozen op een laagje frambozenjam.

http://myalbum.com/photo/YwC04ZuvrQmP_nyORhj/1k0.jpg

2

Re: Bruidstaart, paars-wit thema

Wel echt een plaatje hoor!  :thumb:

3

Prachtige taart.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Dank jullie wel!  =D

5

ontzettend mooi en hele mooie bloemen!! :thumb:

fijn dat je na zo'n nare tijd weer lekker aan de 'bak' kan gaan heel veel plezier weer :)

6

Mooie bruidstaart!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Ja baklataart dat is zo fijn en ik geniet er dubbel van. Ik ben mij nu heel bewust met alles wat ik dan weer kan doen. Heerlijk!!  :D

Dank je wel Lady-vall, bruidspaar was ook heel blij! De bruidegom was een oud klasgenootje van de basisschool,  hij wist niet dat ik de bruidstaart ging maken. Zijn moeder had dit als verrassing geregeld. Zo leuk!

8

Mooie taart, niet over the top en mooie kleuren bij elkaar!

Ziet er mooi uit x