1

Onderwerp: Naked bruidstaart van cake

Helaas heb ik maar een foto, ik heb de taart in de nacht gemaakt en het was gewoon te donker voor mooie foto's, deze kreeg ik van het bruidspaar

De middelste laag is gemaakt van frambozen-witte chocolade cake met verse champagnecreme, de andere twee lagen zijn van aardbei-vanille cake met home made citroen . De taart is afgemaakt met een topper van twee witte harten en versierd met verse frambozen, aarbeien en blauwe bessen
Het bruidspaar was zeer happy met deze taart, helaas heeft het personeel van de locatie de cake drum wel een  beetje beschadigd met het verplaatsen van de taart....

https://s32.postimg.org/5i8wspl3l/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Naked bruidstaart van cake

Wat mooi zeg, jammer dat ze niet iets voorzichtiger waren met de taart.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

die ziet er echt zo mooi en zo ontzettend lekker uit!!! :thumb:  :9  :9

inderdaad zonde dat ze je bord beschadigde :think:

4

Stom personeel. En dan ook niet even weer fatsoeneren.
Je taart is er niet minder mooi om hoor! :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Prachtige taart!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

6

Pooh schreef:

Stom personeel. En dan ook niet even weer fatsoeneren.
Je taart is er niet minder mooi om hoor! :thumb:

Als dat nou alles was , ik had alles van te voren goed geregeld, kom ik daar om af te leveren is er gewoon niemand, behalve een vieze kok, die tegen mij zegt zet de taart maar in de koeling waarna hij de deur open doet en mij wijst op een plek op de grond, tussen ontdooiende kippenpoten die onafgedekt in een grote bak stonden en een pan soep....
Ik zal jullie de details besparen van het verloop van het gesprek maar ik was woest en heb de taart daar dus niet achtergelaten maar op een andere plaats in een schone koelkast gezet.
Ik heb me echt rot geërgerd en kan er nog steeds boos om worden.....en dat voor een hele chique locatie met erg hoog prijskaartje, echt te zot voor woorden

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7

Nou jaaa zeg, naast rauwe kip :nooo:  lijkt me dat ze dan niet net moeten komen controleren,  is vast niet volgens de voorschriften. Wel een hele mooie taart Tiagrasas :y

8

Ziet er heerlijk uit die taart!!

9

Wat ontzettend vervelend voor je, dat gedoe op de locatie!
Maar je hebt wel een prachtige taart gemaakt!! Ziet er heerlijk uit :9

10

Pff vervelend zeg.. Dan heb je er zo je best op gedaan en gaan ze er zo mee om.
Maar hij is wel heel erg mooi zeg!

11

Je taart is erg mooi en ziet er heel lekker en fris uit!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake