1 Laatst bewerkt door Tigrasas (28-06-2016 22:44)

Onderwerp: Als je dan vijftig word....

Maak je natuurlijk zelf je gebak voor je eigen feest.....zonder fondant deze keer, want wilde eens wat anders
https://s31.postimg.org/vs4v9xdhz/image.png

https://s31.postimg.org/5xv2k5dhz/image.jpg

Slagroomtaart met laag zelfgemaakte aardbeienconfiture en een laag Zwitserse room, chocoladebiscuit met vlaaifruit kersen, tiramisu creme en afgewerkt met creme van pure chocolade

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Als je dan vijftig word....

Van harte gefeliciteerd SARAH  en een gezellige dag.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Geen fondant... Maar deze taarten zien er ook prachtig uit. En erg lekker. Gefeliciteerd!

4

Ziet er heerlijk uit!! :9

5

Klinkt goed!! Nog gefeliciteerd

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Hmmm dat ziet er lekker uit. En gefeliciteerd natuurlijk

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

oh, deze zien er zalig uit en super mooi gemaakt weer!!!

nog gefeliciteerd hoop dat je een gezellige dag hebt gehad :D

8

Gefelicitaart! En die taarten hebben ongetwijfeld gesmaakt, ziet er heerlijk uit!

9

Oh, wat heerlijk zien ze eruit! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Tieneke

10

oh van harte gefeliciteerd!!!
en wat ziet het er lekker uit zeg die taarten :D heerlijk!

Ik vier samen met mijn partner eind juli onze verjaardag en nu wil ik ook wat anders gaan maken dan een taart met fondant, maar ben er nog niet over uit wat het gaat worden.
mijn partner wil graag slagroom taartje, dus die misschien sowieso, maar dan nog wat anders...of lekkere lepelgebakjes.. Yummm

11

Dank jullie wel allemaal, ik heb mij echt Sarah gevoeld voor een dag...hahaha, nu weer terug naar doe maar gewoon, dan doe je al gek geneog

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Hmmmmmm! Nog van harte Gefeliciteerd !