1

Onderwerp: Frozen Summer style

Deze keer eens een andere versie van Frozen dan we gewend zijn.
Gezien de zomerse temperaturen afgelopen week maar een parasolletje voor Olaf gemaakt, hij zal maar smelten voor de jarige zijn taart mag aansnijden  ;)
Taart is gevuld met vanille bc met bastogne kruimels en witte chocolade snippers en een laagje frambozen bavarois met frambozen  :)

http://myalbum.com/photo/Zvnc9lvDXheb/360.jpg

2

Re: Frozen Summer style

Ohhh wauw, die is echt super leuk. Wordt je echt vrolijk van met dit weer, jij brengt een beetje zomer met deze taart.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Superleuke stapel! Wat ligt Olav er cool bij :D  :thumb:

4

o die is echt leuk..inderdaad weer eens wat anders dan de standaard Frozen taarten..mooi gedaan

5

Wat een leuke originele taart!

6

Superleuke en mooie taart

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Wat een leukerd!

groetjes Wilma

8

Wauww, die is echt zo mooi en zo grappig olaf onder zijn parasolletje!!! :lol:

zo mooi strak hoe je de taart hebt gemaakt en leuk hoe je de printjes verwerkt hebt, echt zo lief :thumb:

9

Super mooi!

10 Laatst bewerkt door Bianca1969 (28-06-2016 17:06)

Ik vind hem geweldig en moest ook gelijk aan het liedje van Olaf denken, waar wij met z'n allen smakelijk om gelachen hebben. 'K zit elke dag op een zonnig terrasje,  En o, in de zomer dan wordt ik een.......blije sneeuwpop

Mooi ook op de foto hoe de schaduw het zonnige karakter van de taart benadrukt. Mooi!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

11

Dank jullie wel voor de zonnige reacties!  :D