1

Onderwerp: enchanted cream op voorhand kloppen?

Ik lees allemaal erg positieve reakties over enchanted cream, daarom heb ik zelf ook maar eens een pak aangeschaft. Mijn vraag is alleen, als ik de mix vanmiddag bereid, moet ik hem dan vanavond wanneer ik ze op wil spuiten nog opnieuw opkloppen, of kan ik ze zo vanuit de koelkast gebruiken? Hopelijk weet iemand van jullie het antwoord>

2

Re: enchanted cream op voorhand kloppen?

nee hoor, dat hoeft niet. Je kan hem dan zo gebruiken.

Ik kon hem pas zelfs na 2 dagen in de koelkast nog zonder op te kloppen gebruiken.
Ben benieuwd hoe je het vind werken.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Re: enchanted cream op voorhand kloppen?

en hoe vond je het werken?

4

Re: enchanted cream op voorhand kloppen?

Bedankt voor de snelle reacties. Ik heb 's middags de creme opgeklopt, en 's avonds opgespoten. Je kon merken dat het heel erg warm was, want de creme wilde niet heel erg goed opstijven. Daardoor zijn de contouren niet zo heel erg mooi geworden,maar verder ging het opspuiten redelijk, en natuurlijk gaat het tenslotte om de smaak. De smaak vond ik niet super, maar hij was wel lekker. Ik vind zelf de cream vanille frosting lekkerder, maar dit is wel een stuk gemakkelijker. Ik zal hem waarschijnlijk voor het gemak wel vaker gebruiken. (Het is wel lekker als je soms een creme kunt maken die binnen 5 minuten spuitklaar is). Het restant heb ik in de koelkast bewaard, en is nu na een aantal  dagen iets steviger geworden. Ik denk dat hij nu iets mooier te spuiten is.

5

Re: enchanted cream op voorhand kloppen?

Fijn dat het gelukt is, ik vind de crème zo ook niet zo lekker, maar je kan er allerlei smaakjes aan toevoegen.  De crème met gesmolten witte chocolade is super lekker.

Maar kan ook met de smaakstof witte chocolade van funcakes en alle andere smaken.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby