1 Laatst bewerkt door Leandra1983 (25-06-2016 19:41)

Onderwerp: Een heel speciaal taartje!

Een paar weken terug kreeg ik een heel speciaal verzoek.
De mama van *Maud vroeg me om voor haar geboortedag en tevens sterfdag op 22 juni 2012 een taart met roze sterren te maken, 4 jaar geleden kwam *Maud te wereld.
Ik vond het wel een emotioneel pittig taartje om te maken, dus maar extra veel liefde in gestopt.
De mama was er heel erg blij mee en werd er wat emotioneel van, haar woorden: Wauw! Hij is mooier dan in me ooit had kunnen voorstellen.
Vervolgens zag ze de groepjes van 4 pareltjes/sterretjes, weer kwamen er tranen in de ooghoeken.

De sterren die rechtop staan heb ik helemaal uit laten harden/gedroogd (niet eetbaar meer) en deze heeft ze ingepakt en in de kist met herinneren gedaan, ter ere van haar 4de 'verjaardag'.

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13509018_971150936331454_522269698680690258_n.jpg?oh=1943f0e52e405085ceb5b67e01338162&oe=57EB7C49

Taartjes met liefde

2

Re: Een heel speciaal taartje!

Wat een prachtig taartje, mooi gedaan.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Dat is zeker een taartje met liefde :)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Inderdaad een heel speciaal taartje!

5

Wat een ontroerend verhaal en wat heb je dat met veel liefde gedaan, echt heel erg mooi!!! :thumb:

6

Dank jullie wel  :O

Taartjes met liefde

7

Wat een emotioneel verhaal...Mooi gedaan!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

Wat mooi zeg dat jij die taart mocht maken! Hij is ook heel goed gelukt!

9

wat lijkt me dat pittig om te maken, mooi gedaan hoor!

10

Mooi verhaal en mooie taart!