1

Onderwerp: Kleurige cupcakes.

https://s32.postimg.org/dlb2zs4xt/20160625_200809.jpg

Ik wilde leuke foto's maken en m'n Wilton color swirl uitproberen en dit is het resultaat geworden. Niet 100% tevreden, maar lang niet slecht dacht ik zo.
De cupcakes zijn gemaakt van de nieuwe Koopmans mix voor yoghurt cake (de smaakt van yoghurt is niet terug te proeven in de cake) en de toef is van enchanted creme met passievrucht smaak.

2

Re: Kleurige cupcakes.

:grr:
Foto op z'n kant... sorry!
Komt dit door het uploaden via je telefoon?!

Heel leuk zo die kleurtjes.

4

Gezellige cuppies.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

5

Leuk effect!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Idd een erg leuk effect :)

7

heel mooi gedaan en wat een mooie kleurtjes!! :thumb:

als je zelf cupcakes maakt zou je dan de boter kunnen vervangen voor yoghurt , Griekse of zo of gaat dat niet werken?

8

Baklataart schreef:

als je zelf cupcakes maakt zou je dan de boter kunnen vervangen voor yoghurt , Griekse of zo of gaat dat niet werken?

Ik zou zeggen van wel, want bij deze mix gebruik je 200gr yoghurt en voeg je geen boter toe.
We hebben een familierecept voor yoghurtcake, super lekker, daarbij gebruik je naast yoghurt ook zonnebloemolie. Deze cake heeft echt een yoghurt smaak.

9

Willeke87 schreef:
Baklataart schreef:

Ik zou zeggen van wel, want bij deze mix gebruik je 200gr yoghurt en voeg je geen boter toe.
We hebben een familierecept voor yoghurtcake, super lekker, daarbij gebruik je naast yoghurt ook zonnebloemolie. Deze cake heeft echt een yoghurt smaak.

ohh, wat leuk en wil je dat delen of blijft het liever in de familie? :)

10 Laatst bewerkt door Bianca1969 (26-06-2016 18:11)

Wat een fleurige cupcakes en mooi op de foto gezet.
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie familierecept, dus ik hoop dat je het mag/wilt delen  :)
Mijn cupcakes maak ik ook altijd met zonnebloemolie en niet met boter....misschien kan ik in mijn recept de melk door yoghurt vervangen (of gedeeltelijk)...want als ik fruitcupcakes maak, dan komt er i.p.v. melk vruchtensap in... :think:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

11

Ik wil het graag delen met jullie.
Morgen zal ik het bij ingezonden recepten plaatsen.

12

Willeke87 schreef:

Ik wil het graag delen met jullie.
Morgen zal ik het bij ingezonden recepten plaatsen.

oké, dank je wel ik kijk er naar uit!!! :thumb:

13

Ik heb het recept geplaatst, ben reuze benieuwd wat jullie er van vinden :)
Een super makkelijke cake, met ingrediënten die je eigenlijk altijd wel in huis hebt.

14

Willeke87 schreef:

Ik heb het recept geplaatst, ben reuze benieuwd wat jullie er van vinden :)
Een super makkelijke cake, met ingrediënten die je eigenlijk altijd wel in huis hebt.

Gezien. Ziet er lekker uit, dus die ga ik zeker eens proberen. Dank je wel dat je het wilde delen.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery