1 Laatst bewerkt door Elize van B. (22-06-2016 11:27)

Onderwerp: Vraagje m.b.t. taartsjablonen

Hoi allemaal!!

Sorry voor de vele vragen :p Heeft iemand misschien ervaring met taart- en/of cupcakesjablonen? Normaal wordt dit altijd gebruikt om met bijv. royal icing een patroon te maken op fondant of marsepein. Maar als je het sjabloon op de fondant legt en je rolt er over heen, kun je dan ook gewoon zonder iets extra's een patroon maken? Of zijn die sjablonen er te dun voor?

Als ik dit zo zie, dan zou het moeten werken toch? https://confessionsofacakeaddict.wordpr … -cupcakes/

Dankjulliewel :)

2

Re: Vraagje m.b.t. taartsjablonen

ik heb echt geen idee, maar het lijkt me wel een hele klus omdat zo mooi te krijgen als op de foto :think:

misschien heeft iemand een antwoord voor je :)

Re: Vraagje m.b.t. taartsjablonen

Baklataart schreef:

ik heb echt geen idee, maar het lijkt me wel een hele klus omdat zo mooi te krijgen als op de foto :think:

misschien heeft iemand een antwoord voor je :)

Ik had nog van die dingen liggen!! En ik heb het geprobeerd, lukte heel makkelijk. :)

4

Re: Vraagje m.b.t. taartsjablonen

ohh, wat leuk !! en dat het ook nog makkelijk ging dat gebeurd niet vaak bij taart =D

Re: Vraagje m.b.t. taartsjablonen

Baklataart schreef:

ohh, wat leuk !! en dat het ook nog makkelijk ging dat gebeurd niet vaak bij taart =D

Nee! Op taart nog niet geprobeerd, alleen voor cupcaketoppers. :) Op een taart zal het inderdaad wat lastiger zijn denk ik..