Onderwerp: Babyshower Cupcakes
Ik heb deze schattige babyshower cupcakes mogen maken.
er zat meer werk in dan ik dacht, maar vind ze zelf wel heel schattig geworden
groetjes Astrid.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Babyshower Cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb deze schattige babyshower cupcakes mogen maken.
er zat meer werk in dan ik dacht, maar vind ze zelf wel heel schattig geworden
groetjes Astrid.
oh, wat een schatjes en wat heb je ze mooi gemaakt
je ziet dat er veel werk in zit , zo mooi hoe je die wangetjes hebt gedust en de oogjes zo schattig.
jeetje je hebt het druk gehad zeg!!!
Bedankt!!!!
ja ik zag deze op pinterest en vond ze zo cute, die moest ik maken
achteraf zat er natuurlijk meer tijd in, dat is bij mij altijd zo.... dus tot 01:30 berizg geweest.
Ik heb het deze periode inderdaad beetje druk... straks wel weer wat minder
Ik heb ook een beetje teveel aangenomen, kon geen neej zeggen...daar moet ik nog beetje aan werken
Ohhh deze zijn echt schattig.
Groetjes Vonn
Bedankt!!!!
ja ik zag deze op pinterest en vond ze zo cute, die moest ik maken
achteraf zat er natuurlijk meer tijd in, dat is bij mij altijd zo.... dus tot 01:30 berizg geweest.
Ik heb het deze periode inderdaad beetje druk... straks wel weer wat minder
Ik heb ook een beetje teveel aangenomen, kon geen neej zeggen...daar moet ik nog beetje aan werken
ja, dat is ook heel moeilijk en je vind het natuurlijk ook leuk maar dat nacht werk met nog een klein mannetje om je heen gaat je wel opbreken dan!!
maar dat is niet af te zien aan al je taarten en cup cakes hoor, super leuk allemaal
Wat een dotjes!!
Cute! En mooi gdaan ook, wat een werk... Hoe heb je die oogjes zo mooi gekregen?
Heeel mooi!!
Bedankt allemaal!
De oogjes..? ik heb een deukje gemaakt in het fondant en daar de witte balletjes ingedrukt, een zwart balletje erop en de wimpers getekent met een eetbare pen.
Echt supermooi!
Lief
Wat zijn ze leuk Astrid.
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Babyshower Cupcakes