1

Onderwerp: Rondo's met Amarene kers

Omdat ik nog veel roomboter heb maar voorlopig geen taarten meer maak moet ik toch de roomboter nog even opmaken voor ze over datum is.
Voor de mannen thuis dus maar even rondo's gemaakt.

http://myalbum.com/photo/EGtf0QgnOTjA/360.jpg

http://myalbum.com/photo/qFdLk5gFG0OE/360.jpg

http://myalbum.com/photo/oJRsV22s8TZy/360.jpg

http://myalbum.com/photo/mIdwNyLL2dU7/360.jpg

2

Re: Rondo's met Amarene kers

Die zien er heerlijk uit, wat leuk zo in die hartjes vorm.
gaat het verder een beetje met jullie?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Zit hier met een kopje thee, loopt het water weer in mijn mond :lol:

Ze zien er echt weer zo lekker en mooi uit en wat een goed idee met die kersen , ik heb nog een potje staan, wie weet ga ik ze maken van de week  :D

Net als Vonn hoop ik dat het een beetje  gaat met jullie en er wordt  aan jullie gedacht hoor  :)

vonn schreef:

Die zien er heerlijk uit, wat leuk zo in die hartjes vorm.
gaat het verder een beetje met jullie?

Groetjes Vonn

Hai Vonn

Dankjewel en jawel  het gaat wel hoor.
Volgende week vrijdag de 17de ga ik beginnen met de chemo dus dan begint het allemaal.
Afgelopen dinsdag een petscan gehad en nu aankomende dinsdag nog een scan van het hart pompen of zoiets en smiddags de uitslag van de de tumoren of het wel of niet eiwit gevoelig is en de uitslag van de petscan en dan weet ik ook hoeveel chemo's ik krijg 27 of 12, die 27 zijn milder heb ik horen vertellen.

Het is dus nog even afwachten tot dinsdag maar dat ik de 17de begin met de chemo dat is al zeker.

Baklataart schreef:

Zit hier met een kopje thee, loopt het water weer in mijn mond :lol:

Ze zien er echt weer zo lekker en mooi uit en wat een goed idee met die kersen , ik heb nog een potje staan, wie weet ga ik ze maken van de week  :D

Net als Vonn hoop ik dat het een beetje  gaat met jullie en er wordt  aan jullie gedacht hoor  :)

Dankjewel Baklataart ne het idee is niet van mezelf hoor ik heb het recept op pinterest gevonden :)

6

Wat zien je baksels er lekker uit!!!
Ik wens je veel sterkte en stuur je veel kracht toe

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Ohhhhh, wat lekker deze rondo's :9 . Zien er weer fantastisch uit!
Ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst! Ik heb bewondering voor je, je komt zo positief over!

MirandaB schreef:

Ohhhhh, wat lekker deze rondo's :9 . Zien er weer fantastisch uit!
Ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst! Ik heb bewondering voor je, je komt zo positief over!

Dankjewel en ja je moet er toch doorheen.
Ik denk dat positief zijn al de helft scheelt dus blijven we gewoon positief Miranda :)
Wil het voor het gezin hier ook niet moeilijker maken dan het al is dus we blijven maar zo normaal mogelijk doen ;-)

lady-vall schreef:

Wat zien je baksels er lekker uit!!!
Ik wens je veel sterkte en stuur je veel kracht toe

Dankjewel :)

10

Ziet er zoals altijd weer superlekker uit! Die mannen van jou worden wel enorm verwend met al dat lekkers van jou!! Geniet er nog maar lekker van de komende week, en laat je de periode daarna maar lekker door je mannen verwennen!

LaLuub schreef:

Ziet er zoals altijd weer superlekker uit! Die mannen van jou worden wel enorm verwend met al dat lekkers van jou!! Geniet er nog maar lekker van de komende week, en laat je de periode daarna maar lekker door je mannen verwennen!

Ben bang dat dat verwennen door de mannen er niet echt inzit hoor haha.
Ze zijn het juist gewend dat ik hun verwen :-P

12

Ohhhh, wat zien ze er verleidelijk lekker uit, zeg! En wat een leuk idee om ze te vullen met amarenen. Hmmm, dit inspireert weer, Marion.

Hoe is vandaag je eerste chemo gegaan, trouwens? Een spannende dag voor jullie. Ik hoop, dat het naar omstandigheden goed is gegaan. Sterkte en zet 'm op, hè!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

e.b.m. schreef:

Ohhhh, wat zien ze er verleidelijk lekker uit, zeg! En wat een leuk idee om ze te vullen met amarenen. Hmmm, dit inspireert weer, Marion.

Hoe is vandaag je eerste chemo gegaan, trouwens? Een spannende dag voor jullie. Ik hoop, dat het naar omstandigheden goed is gegaan. Sterkte en zet 'm op, hè!

Dankjewel voor je reactie en de amarenekers is geen idee van mezelf hoor maar heb ik gevonden op pinterest :-)

De eerste chemodag is  tegen gevallen.
Men zei dat ik waarschijnlijk de tweede of de derde dag pas last zou krijgen maar ik was gistersn zo moe dat ik steeds bijna in slaap viel onderweg naar huis en toen ik een uur of 4 thuis was begon ik me om een uur of 5 beroerd te voelen en een gevoel dat je zo vol zit en dat terwijl ik nog niet eens gegeten had.
Eten kon ik echt niet want ik had het gevoel dat ik helemaal vol zat.
Om een uur of 9 flink aan het spugen geweest en daarna maar even een warme douche genomen en daarna mijn bed in gegaan.

Vanmorgen nog brakkerig en om 13.00 uur eindelijk de douche in gegaan en daarna even naar de A.H. hier op de hoek gelopen om wat boodschappen te doen en nu voel ik me redelijk.
Ik hoop dat dat zo blijf :)

Nogmaals bedankt en een mooi weekend :)

14

Hè bah, dat valt dan inderdaad tegen, zeg. Ik hoop, dat je vanavond een goede nacht kan maken, zodat je weer wat op krachten kan komen. Doe het rustig aan, Marion! We duimen allemaal voor je. xxx

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

Ziet er heerlijk uit! Ik wens je heel veel sterkte en denk aan je!

Hai hai

Ja vandaag gaat het redelijk, gisteren sloom en slap en afgelopen zaterdagmiddag ging het wat beter.
Ben wel vanmorgen gaan zwemmen om 6.00 uur maar waar ik het normaal volhoud tot 8.30 uur hield ik het nu maar vol tot 7.15 uur maar ik probeer wel te blijven gaan.
De volgende kuur krijg ik woensdag de 29ste dus vrij snel.
Ik zou hem eens in de twee weken krijgen maar denk dat er op vrijdag geen plek was ofzo dat ik al woensdag moet.

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie steun en medeleven, ontzettend lief :)