Onderwerp: giant cupcake
Een giant cupcake voor de 1e verjaardag van Joëlle. Altijd leuk om te maken. Snel, simpel en een leuk resultaat .
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » giant cupcake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een giant cupcake voor de 1e verjaardag van Joëlle. Altijd leuk om te maken. Snel, simpel en een leuk resultaat .
Super zeg, ik had pas ook bloemetjes zo op de crème gedaan en dat was van afgeven, doe jij iets om dat te voorkomen? Wat heb je gebruikt om de rozen mee te spuiten.
Groetjes Vonn
Hi Vonn!
De rozetten heb ik gespoten met enchanted cream en de bloemen zijn van fondant. ik maak de bloemen ruim van te voren zodat ze wat kunnen drogen/uit harden en verder staat de koelkast zo warm mogelijk (7 graden). ik heb 1 keer gehad wat jij omschrijft maar dat was met marsepein versiering.
en ik maak de enchanted cream alleen met melk aan. Misschien dat dat ook scheelt? als het toch blijft afgeven zou ik de rozetten van botercreme maken.
Wat een schatje zeg zo lief dat roze en die bloemetjes, je rozetten heb je erg mooi gespoten zeg!!
Super zeg, ik had pas ook bloemetjes zo op de crème gedaan en dat was van afgeven, doe jij iets om dat te voorkomen? Wat heb je gebruikt om de rozen mee te spuiten.
Groetjes Vonn
dat heb ik ook een x gehad het fondant ging ook smelten, ik durf het daarom niet meer zo goed te gebruiken als er een fondant versiering op moet.
maar ik zal het ook is laten uit harden en uitproberen, want ik vind het heel makkelijk en mooi spuit bare crème
Hi Vonn!
De rozetten heb ik gespoten met enchanted cream en de bloemen zijn van fondant. ik maak de bloemen ruim van te voren zodat ze wat kunnen drogen/uit harden en verder staat de koelkast zo warm mogelijk (7 graden). ik heb 1 keer gehad wat jij omschrijft maar dat was met marsepein versiering.
Oké, dan ga ik dat ook een keer proberen. Dank je wel.
Groetjes Vonn
Hij is mooi!
Heel leuk!!!
Wat ik me afvraag, stoot de creme niet tegen de rand van de doos als je m vervoert? Aangezien de bovenkant breder is dan onderkant. Lijkt me ook heel leuk om een keer te maken!
Het cake board en de doos zijn beide breder dan de cupcake. hey cakeboard is 20 cm en de doos ook dus hij zit strak in de doos maar er blijft nog wel ruimte tussen de cupcake en de doos/folie.
ziet er prachtig uit.
stomme vraag misschien,
ik heb één keer de cake smash taart met botercreme gemaakt en dat vond het kereltje niet lekker.
nu maak ik hem altijd met slagroom met klopfix erdoor, maar ik ben altijd zo bang dat dit snel zakt.
enchanted creme vinden de kinderen dat lekker???
en is het steviger dan slagroom???
ziet er prachtig uit.
stomme vraag misschien,
ik heb één keer de cake smash taart met botercreme gemaakt en dat vond het kereltje niet lekker.
nu maak ik hem altijd met slagroom met klopfix erdoor, maar ik ben altijd zo bang dat dit snel zakt.
en is het steviger dan slagroom???
het blijft zeker steviger dan slagroom en kinderen zullen het toch zeker lekker vinden, lijkt een beetje wat in een 'zoen'zit
sanria schreef:ziet er prachtig uit.
stomme vraag misschien,
en is het steviger dan slagroom???het blijft zeker steviger dan slagroom en kinderen zullen het toch zeker lekker vinden, lijkt een beetje wat in een 'zoen'zit
ik heb nu een pakje in huis...ga het proberen.....
Leuk! Ik moet ook eens ergens zo'n bakvorm halen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » giant cupcake