1

Onderwerp: Kinder Bueno Cupcakes

Afgelopen weekend maakte ik deze overheerlijke Kinder Bueno Cupcakes. En ik schreef er ook een blog over die op Mjamtaart  online staat.

http://myalbum.com/photo/nUqYM5OXJ3oR/720.jpg

Als je mijn blog wilt lezen, klik dan hier....

Dank je wel voor het kijken

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Kinder Bueno Cupcakes

Wauw die zien er zalig uit. Toevalig vroeg m'n nichtje vorige week of ik niet iets met kinder bueno kon bakken, net even op je blog gekeken. Super leuk :y. Dus deze gaan zeker gemaakt worden.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

vonn schreef:

Wauw die zien er zalig uit. Toevalig vroeg m'n nichtje vorige week of ik niet iets met kinder bueno kon bakken, net even op je blog gekeken. Super leuk :y. Dus deze gaan zeker gemaakt worden.

Groetjes Vonn

Ooh wat leuk...komt dus precies op het juiste moment. Succes! Mijn kinderen (en ikzelf) vonden ze erg lekker.

Bianca's bakery

4

Oei, deze klinken wel heel erg lekker! :P  Ook ik heb al even op je blog gekeken en ga ze zeker eens uitproberen! Hebben mijn kinderen vast geen bezwaar tegen ;)

5

Goed bedacht hoor! En leuk geschreven.

Tieneke

6

Oee dat lijkt me heerlijk!!ze zien er goed uit

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Dank jullie wel. Ze zijn helemaal Kidsproof! Succes gegarandeerd bij de kinderen dus.

Bianca's bakery

8

ohhh, deze zien er heerlijk uit en ook nog is mooi!!! :thumb:

leuk dat je het helemaal beschrijft en al zijn hier geen kleine kinderen meer ik ga ze zeker een keer maken =D  :9  :9

9

Lekkerrrrr!!!!! ...................Dat kan toch niet anders? Ze zien er in ieder geval heerlijk uit.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

Nou, inderdaad, geen kinderen maar ik denk dat ik ze ook wel lust, dus ik heb je ook even opgeslagen. Ziet er overheerlijk uit!

11

Ooooh lekker!

12

Wat leuk al die reacties. Thanx!

Bianca's bakery