1 Laatst bewerkt door astap79 (14-06-2016 19:45)

Onderwerp: Abraham taart

Een taart voor iemand die 50 werd vandaag.
Deze meneer heeft een eigen brandweerauto, daar heeft hij al zijn gereedschap in zitten.
Ik moest dus iets maken met Brandweerauto, gereedschap en Abraham...
Dit heb ik gemaakt..
Helaas weer niet eigen idee ..
De taart is gevuld met een laag slagroom met stukjes chocolade, en een laag banketbakkersroom.

Helaas ging bij deze taart gelijk mijn hoekjes scheuren,, elephant skin :(
Ik heb geen idee waarom en hoe ik dat voorkom... je ging zelfs een beetje botercreme erdoorheen zien, ik heb het een beetje kunnen herstellen.

http://s31.postimg.org/jjadhpdcn/DSC_4559.jpg

2

Re: Abraham taart

Hij is wel heel gaaf.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Deze is ook weer super leuk en mooi!!  :thumb:

echt ik vind het knap hoor hoe je dat allemaal doet!! en geeft toch niks dat het niet helemaal je eigen idee is daar is het net toch voor!! ;)

die scheurtjes heb ik ook weleens ik denk dat het dan te droog word maar ja precies hoe het komt weet ik ook niet hoor :think:

maar het is net als iedereen hier zegt , dat zie jezelf het ergst de ontvanger zal het niet eens opvallen het is onze eigen kritische blik, ik geloof dat we dat allemaal wel hebben :lol:

Nog een taart?? Wanneer slaap jij? ;)

En ook deze weer zo netjes en mooi en leuk!  :thumb:

5

Ziet er ook al zo mooi uit! Lekker strak, echt professioneel!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Mooi zeg!

7

wat een ontzettend lieve berichtjes!!
@Tante Tien.. Ik had inderdaad een beetje teveel opdrachtjes aangenomen, ga ik de volgende keer ook niet weer doen, maar soms heb ik een beetje moeite met nee zeggen :)
Ik heb nog een taart voor donderdag staan en dan even 1,5 week niks :)
groetjes.

8

Leuk! Misschien dat de fondant door het weer gewoon wat slapper was en daardoor scheurde? Maar echt opvallen doet het mij niet eigenlijk