1

Onderwerp: Bruidstaart 50 jaar getrouwd

Afgelopen week waren mijn ouders 50 jaar getrouwd en ik wilde altijd al een keer een stapeltaart maken maar zoveel visite krijg ik nooit op mijn verjaardag. :)  NU vroegen  mijn ouders of ik dan voor hun een stapel wilde maken voor het feest, heel spannend! Maar ben er best wel trots op! Kreeg nog van mijn achternichtje van 17 die net verkering heeft de vraag of ik alsjeblieft haar bruidstaart wilde maken! :) :) :) 

http://i63.tinypic.com/k3836u.jpg

Ik zet er nog even een foto bij, de foto is minder maar op één of andere duistere reden plaatst hij de goede foto alleen op zijn kant, dus dan zien jullie hem ook als hij gewoon rechtop staat. ;)

http://i63.tinypic.com/126e23d.jpg

Ik heb ze gevuld met;
* aardbeienmousse van Koenie met chocoaldemousse en een laag gesmolten chocolade.
* witte chocooademousse met verse frambozen
* witte chocolademousse (omdat de champagne creme mislukt was ;) ) met lemon curd.

Tips zijn altijd welkom!

Groetjes,

Marjolein

Re: Bruidstaart 50 jaar getrouwd

Heeel mooi! Ik wil ook eens een keer zo'n 'strik' maken, ziet er zo leuk uit. Doe je dat gewoon met fondant of doe je dat met gumpaste?

3

Mooie taart. Gefeliciteerd met de huwelijksdag van je ouders.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Elize ik heb het gedaan met fondant maar het is handig om op tijd te beginnen, denk in een week, want het moet drogen. En het was heel vochtig weer dus dat was een beetje een probleem. Ook al was ik op tijd begonnen. Op de site van taartacadabra vind je een handige how to.  En bedankt voor jullie reactie!

5

Mooi gedaan!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

ik heb al in je topic over je strik gereageerd maar ik zeg het gewoon nog een keer , hij is super mooi!  :thumb:

en gefeliciteerd nog met je ouders !!! :)