1

Onderwerp: Een naakte!

Naked bruidstaart
Wat een drama om te vervoeren zeg! Gelukkig is ie heel aangekomen maar dat heeft me 5 jaar van m'n leven gekost!  :s

http://i53.photobucket.com/albums/g73/wolliew/taarten/13450132_10154291739353872_730760417423670722_n_zps2f8jst3p.jpg

groetjes Wilma

2

Re: Een naakte!

Mooi geworden! Persoonlijk ben ik niet zo erg van 'de klodders', maar erg leuk gedaan met die afwisseling in kleuren vullingen! En ondanks de 'klodders' ziet het er wel mooi gestyled uit, niet van dat 'hatseflatsie'werk  :lol: .  Top gedaan!! :thumb:

Heb je de zijkanten nog getrempeerd met iets om te voorkomen dat de taart droog zou worden? (Dat is waarom ik de semi-naked cake heb gedaan, ivm een naked cake). Hoe heb jij dat opgelost?

En die vervoers'stress' dat herken ik ook van gisteren! Ik moest mijn semi-naked cake vervoeren over een hobbelig landweggetje: wat je zegt, het kost je 5 jaar van je leven  :Y

3

LaLuub schreef:

Mooi geworden! Persoonlijk ben ik niet zo erg van 'de klodders', maar erg leuk gedaan met die afwisseling in kleuren vullingen! En ondanks de 'klodders' ziet het er wel mooi gestyled uit, niet van dat 'hatseflatsie'werk  :lol: .  Top gedaan!! :thumb:

Heb je de zijkanten nog getrempeerd met iets om te voorkomen dat de taart droog zou worden? (Dat is waarom ik de semi-naked cake heb gedaan, ivm een naked cake). Hoe heb jij dat opgelost?

En die vervoers'stress' dat herken ik ook van gisteren! Ik moest mijn semi-naked cake vervoeren over een hobbelig landweggetje: wat je zegt, het kost je 5 jaar van je leven  :Y

Ik heb niks getrempeerd. Tijdens het proeven waren ze tevreden dus ik hoop dat het nu ook in orde is.........

groetjes Wilma

4

Ik heb niks getrempeerd. Tijdens het proeven waren ze tevreden dus ik hoop dat het nu ook in orde is.........

Vast wel! Zal wel meer mijn angst zijn  ;)

Super hoor! Dat vervoeren van zo'n taart lijkt mij ook erg lastig, vooral ook doordat fruit. Ziet er wel echt prachtig uit.

6

Heel mooi gedaan! Heerlijk met dat fruit :9

7

Mooi geworden hoor! Leuk dat je ziet welke vulling er tussen zit. Die vervoersstress herken ik ook!  :Y Maar viel achteraf toch mee, dus volgende keer maar minder druk om maken, ik dan hé! :)

8

Prachtig !!!  :thumb: en het ziet er zo verrukkelijk uit zou er wel een hapje uit willen nemen :Y  :Y

en het vervoer lijkt me ook een hele uitdaging , knap dat het gelukt is  :thumb:

9

Super en wat hoog!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

10

Dank jullie wel :)

groetjes Wilma

11

Mooi! Ik hou er wel van als je kunt zien waar je in bijt. Hij ziet er heel lekker uit.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

12

Dank je!

groetjes Wilma