1

Onderwerp: 3 laags taart Feyenoord

http://myalbum.com/photo/urOyyiGvRf73/720.jpg

Taart voor mn buurjongen. Evan was er heeeel blij mee.
Ik had erg veel last van de warmte, de marsepein wilde niet, de fondant plakte heel erg. Was een drama. Ben tot 03.00u vannacht bezig geweest. Oef.

Bak me dan als je kan!

2

Re: 3 laags taart Feyenoord

Wauw, hij is echt zo ontzettend mooi, snap dat je  buurjongen super blij was :thumb:

En wat een werk hè met dit weer , vreselijk  :s

3

Schitterende taart! Heb n hekel aan voetbal, maar vind je taart erg mooi! :)

4

Deze is echt super gaaf, net als Willeke87 ben ik ook geen fan van voetbal, dus we gaan een slechte tijd tegemoet.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Knap zeg! Inderdaad heel lastig met dat warme weer taarten maken. Maar hij is erg mooi geworden.

6

Je ziet er niks van, dat het slecht ging, wat is hij mooi!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Super leuk!!!

groetjes Wilma

8

Ja, het is prut weer, ik heb ervaring :( maar je taart is in elk geval prachtig geworden! Leuk jongetje gemaakt! En knap dat voetbal-deel-taart in het midden! Lijkt me knap moeilijk.

9

Wauw, prachtige taart!

10

Dank voor alle lieve reacties! Ben wat laat met ze lezen *oeps*

Carola schreef:

Ja, het is prut weer, ik heb ervaring :( maar je taart is in elk geval prachtig geworden! Leuk jongetje gemaakt! En knap dat voetbal-deel-taart in het midden! Lijkt me knap moeilijk.

Ja dat was echt lastig. Kwam niet goed uit telkens, ik heb een aantal printjes met verschillende groottes gemaakt maar het bleef een gepuzzel.

Bak me dan als je kan!