Onderwerp: Callebaut fondant.
Ik bekleed eigenlijk altijd met marsepein en dat is met dit weer ook niet echt fijn, maar nu heb ik een taart die bekleed moet worden met fondant. Dit nooit meer... Maar dit is sowieso een dramataart omdat het eerste wat mis is gegaan is dat ik er een halve week naast zit (taart is voor vrijdag) en de (gevulde en afgesmeerde) taart wel moet invriezen of een nieuwe maken. Ben niet zo van het invriezen eigenlijk. Nu heb ik FunCakes fondant gekocht omdat ik dit op de fiets kan halen. Verder niks in de buurt of ik moet AH/Jumbo/Emte fondant halen, maar wil eigenlijk wel kwaliteit. Ik heb dus de FC fondant geprobeerd maar een en al scheur. Heb alle tips op het forum al gelezen en weet niet (meer) wat ik nog kan doen. Sorry voor mijn geklaag, maar ben lichtelijk gefrustreerd..
Maar goed, de ene keer dat ik een fondant taart had, had ik Callebaut fondant omdat ik daar goede dingen over las. En inderdaad, deze is erg goed. Zowel de smaak, terwijl ik niet echt van de fondant ben, als het werken ermee. maar de Callebaut is bijna alleen in 7 kilo verpakking te krijgen en dat vind ik wel veel omdat ik die nooit op krijg. Met googelen kom ik wel 2,5 en 1 kilo tegen maar 9 vd 10x als ik op de site ga kijken blijken ze toch alleen de 7 kilo te hebben. En als ik wel een site heb gevonden die 1/2,5 kilo verkoopt is het in Belgie en/of is het niet binnen een dag verzenden. Dus wie weet waar ik wel een kilo kan kopen en die ook nog dezelfde dag verzonden kan worden?