1

Onderwerp: taart met een buitenkant van enchanted cream

Vanbinnen zit een vanille biscuit met een laagje jam en een laagje slagroom. De buitenkant is afgesmeerd en opgespoten met enchanted cream in verschillende kleurtjes. Mijn ouders zijn vandaag 33 jaar getrouwd en ik ga dit taartje straks als verrassing langs brengen :).

http://s9.postimg.org/jdb702pez/20160325_125404_1.jpg

2

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Heel erg mooi! Wat kun jij mooi opspuiten zeg.
En natuurlijk gefeliciteerd met je ouders: zij zullen dit zeker weten te waarderen.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Prachtig, heel chique

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Wauw, strak afgesmeerd zeg. En in mooie kleuren keurig opgespoten. Mooi!

Tieneke

5

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Wauw! Wat mooi gedaan!

6

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Zooo wat super mooi opgespoten zeg,  prachtig taartje. Gefeliciteerd met je ouders.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Wauw, wat heb je dat mooi gedaan en mooie kleuren :thumb: 

En van harte gefeliciteerd met je ouders :D

8

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

prachtig taartje, gefeliciteerd!

9

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Bedankt dames!

het opspuiten heb ik geleerd tijdens de wilton 1 cursussen. vorige week begonnen met wilton 2. Super leuk om te doen!

10

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

wow! Prachtige rosen!

11

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

mooi

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

12

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Bedankt :).

13

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Mooi zeg! Vandaag toevallig zelf ook aan het proberen geweest met de enchanted cream.
Supergaaf spul! Kids waren er gék op!

Ik vond het alleen best lastig te kleuren? Ik had het idee dat ik vrij veel kleurstof moest toevoegen? Nu zie ik bij jouw taart mooie heldere kleuren en ben ik heel benieuwd hoe je dat gedaan hebt? Misschien een nacht laten intrekken?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

14

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Wow, ziet er strak uit. Knap hoor!

15

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Hi Sonja!

ik heb de taart snel snel gemaakt dus heb niets laten intrekken. ik heb wilton gel gebruikt. Voor de rozetten de donker roze kleur en voor de zijkant turqoise en groen gemixt zodat het mint groen werd :).

16

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Wat een mooie kleuren heb je gebruikt!! Wil graag ook de Wilton cursus doen, lijkt me super!!

Lots of Cookie Greets, Mar
Mijn (in opbouw zijnde) weblog: www.koekjevanmar.nl

17

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Mooi zeg, hier zullen ze vast blij mee zijn geweest!

Groet,
Lobelia

18

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Wauw! mooi opgespoten. Ik heb dat spul ook staan en ben benieuwd of het ook nog iets uithard.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

19

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

JPS schreef:

Wauw! mooi opgespoten. Ik heb dat spul ook staan en ben benieuwd of het ook nog iets uithard.

ik gebruik het zelf veel voor cup cakes het hard niet uit maar blijft wel mooi van vorm, alleen fondant smelt na een nachtje wel :)

20 Laatst bewerkt door JPS (03-06-2016 19:03)

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Ik heb het geprobeerd en ben heel blij met de cream, heerlijk om mee te spuiten met een smaakje erdoor ook lekker http://myalbum.com/photo/TJLlOHMgoE9q/720.jpg

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

21

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Wauw, die is echt heel erg mooi geworden, super zeg en wat een werk!!! :thumb:

22

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Baklataart schreef:

Wauw, die is echt heel erg mooi geworden, super zeg en wat een werk!!! :thumb:

Dankjewel, Grappig dat veel mensen denken dat het zoveel werk is. Voor mij juist niet. De ondergrond hoeft niet superstrak afgesmeerd te zijn, de cream maak je in 5 min en het spuitwerk ben ik sneller mee klaar dan met bekleden met marsepein of fondant.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

23

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

JPS schreef:
Baklataart schreef:

Wauw, die is echt heel erg mooi geworden, super zeg en wat een werk!!! :thumb:

Dankjewel, Grappig dat veel mensen denken dat het zoveel werk is. Voor mij juist niet. De ondergrond hoeft niet superstrak afgesmeerd te zijn, de cream maak je in 5 min en het spuitwerk ben ik sneller mee klaar dan met bekleden met marsepein of fondant.

De crème  is zo gemaakt maar of ik dat ooit zo mooi zou kunnen spuiten dat weet ik niet hoor :D

24

Re: taart met een buitenkant van enchanted cream

Gewoon proberen, desnoods op een dummie. Had het ook nooit eerder gedaan maar met een youtube tutorial erbij valt het best mee.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.