1

Onderwerp: Bruidstaart

Voor een vroegere schoolvriendin en haar aanstaande deze bruidstaart mogen maken :) Ik ben trots op mijn rozen, alleen het bevestigen vond ik nog wel moeilijk, maar het bruidspaar was ontzettend blij ermee!

Gevuld met:
bovenste laag --> kokosmousse en ferrero rochet-mousse
middelste laag --> frambozenmousse en bokkenpootjesroom
onderste laag --> bananenmousse en bastognebotercrème

Dank jullie voor het kijken!

http://i1268.photobucket.com/albums/jj571/Rylke84/Taarten/IMG_3627_zpsxel9scon.jpg

2

Re: Bruidstaart

Prachtige klassieke bruidstaart en ook erg netjes afgewerkt! Daar mag je zeker trots op zijn.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

super mooi zeg, en je rozen zijn prachtig.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

oh, heel erg mooi en je rozen zijn inderdaad schitterend!!! :thumb:

en wat leuk dat je de taart voor haar mocht maken :)

en wat een heerlijke vullingen ook, kokos lijkt me heerlijk heb het nog nooit gemaakt :9  :9

5

e.b.m. schreef:

Prachtige klassieke bruidstaart en ook erg netjes afgewerkt! Daar mag je zeker trots op zijn.

Dank je wel! Wat lief :)

6

vonn schreef:

super mooi zeg, en je rozen zijn prachtig.

groetjes Vonn

Dank je wel Vonn! Ik kon nu eindelijk mijn cursusskills inzetten :)

7

Baklataart schreef:

oh, heel erg mooi en je rozen zijn inderdaad schitterend!!! :thumb:

en wat leuk dat je de taart voor haar mocht maken :)

en wat een heerlijke vullingen ook, kokos lijkt me heerlijk heb het nog nooit gemaakt :9  :9

Dank je wel Baklataart! Ik vond het ook heel leuk dat ze mij gevraagd heeft, ik vond het wel spannend! En de kokosmousse is heel lekker fris, vooral nu met dat warme weer, moet je echt eens maken. Makkelijk ook! Staat bij de recepten hier op de site!

8

Echt heeel mooi!! Prachtige rozen, mooi geheel. En van die bovenste laag de vulling.... oh dat lijkt me heerlijk!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Mooi hoor! :thumb:

10

Prachtige rozen! En de hele taart is mooi  :thumb:

Marjolein

11

Dank jullie wel voor de lieve reacties :D