Re: strik droogt niet met dit vochtige weer
Wat voor vulling heb je? Bc kan wel wat langer buiten de koeling. Of je zet de koelkast wat hoger, als dit mogelijk is.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » strik droogt niet met dit vochtige weer
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat voor vulling heb je? Bc kan wel wat langer buiten de koeling. Of je zet de koelkast wat hoger, als dit mogelijk is.
Wel koelkast vulling maar juist buiten de koelkast gaat het fout. Dus als ik de koelkast hoger zet gaat hij daarbuiten meer zweten toch?
Wel koelkast vulling maar juist buiten de koelkast gaat het fout. Dus als ik de koelkast hoger zet gaat hij daarbuiten meer zweten toch?
Klopt. Ik bedoelde hogere temperatuur, dus minder koud . Ik had het ook van het weekend terwijl ik dit bijna nooit heb. Is gewoon veel te vochtig . Ik had er toen ook een ventilator op gezet en moet zeggen dat het snel droogde. Ik werk met marsepein, wat wel beter tegen vocht kan dan fondant, maar toevallig had ik een lastige kleur. Rood, donkerblauw, zwart, donkergroen, paars en de witte marsepein zweten meer dan de andere kleuren. Komt door de teveel aan kleurstof, denk ik.
Wat fijn dat alles goed gaat en dat je strik droog is, heerlijk hoor ooit
Voor het zweten Jan ik alleen zeggen de koelkast niet te koud en een ventilator
Het is vervelend werken net dit klamne weer.
Succes en een hele fijne en dag morgen
Hallo allebei , bedankt voor jullie reactie, ik ga de ventilator meenemen en ik snap Esther nu met de koelkast ga ik ook even doen. Het is inderdaad ellendig weer maar als ik de zoekfunctie gebruik is het altijd in deze tijd van het jaar, schrale troost maar we moeten het ermee doen. Degene die met mij mee gaat om hem te plaatsten heeft gelukkig een koelelement van 30 cm doorsnee, dus daar kan hij dan mooi op staan in de auto en in het ergste geval ook wel in de zaal. Morgenavond zodra ik thuis ben plaats ik de foto, bedankt!
Hierbij de taart die ik gemaakt heb: Kreeg van mijn achternichtje al de vraag of ik haar bruidstaart wilde maken, maar ze heeft net pas verkering!
Hij was gevuld met: Lemon curd en witte Hemels modder, aardbeienyoghurt mousse met chocolade hemels modder en de onderste met witte hemels modder (mijn champagne creme was mislukt en ik had nog genoeg wit over) en verse frambozen.
Je strik is gelukkig overeind gebleven, het is een chique taart.
Groetjes Vonn
Dank je wel Vonn!
Wat is die mooi geworden en je strik is helemaal mooi gebleven, super leuk met die hartjes !!
heerlijk die vullingen!! en super leuk dat ze wil dat je haar trouwtaart maakt
hoop dat je een gezellige dag hebt gehad en natuurlijk nog gefeliciteerd met je ouders!!
Dank je wel, het was reuze gezellig en de taart was heerlijk! Bedankt nogmaals voor je support!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » strik droogt niet met dit vochtige weer