Onderwerp: Suikerbloemen
Hallo allemaal,
Het maken van suikerbloemen is mijn favoriete onderdeel van het taart decoreren. Daarnaast vind ik het fotograferen ook hartstikke leuk! Hieronder een kleine parade van mijn suikerbloemen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Suikerbloemen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Het maken van suikerbloemen is mijn favoriete onderdeel van het taart decoreren. Daarnaast vind ik het fotograferen ook hartstikke leuk! Hieronder een kleine parade van mijn suikerbloemen
Wauw, fantastisch!
Echt adembenemend mooi....
Ohhh, wat prachtig, niet te geloven zo mooi en hoe je dat op de foto zet is werkelijk een plaatje
Wauw!!
Hemeltjelief, ze lijken wel echt!
Wauwie! Wat een prachtige bloemen! Hoe heb je de callas zo mooi donker paars gekregen?
Hartstikke bedankt allemaal!
@KimN: ik heb de gumpaste gekleurd gel/paste kleurstof, en daarna geverfd met kleurpoeder van Squires Kitchen. Soms moet je een paar kleuren mixen om een mooie tint van paars te krijgen, het is heel tricky!
Geweldig!!! Wat ben jij hier goed in
Heel knap! Ze lijken gewoon echt
Wauw, wauw, wauw, WAUW!!! Echt prachtig! Met zulke bloemen heeft een taart verder maar weinig nodig om te kunnen schitteren. Mijn complimenten!
ongelofelijk knap....
Dank jullie wel
oh wat prachtig allemaal zeg! geweldig mooi.
WAUW! Echt heel erg mooi!
Ik snap dat je dit erg leuk vindt om te doen. Iets waar je goed in bent is leuker dan om iets te doen waar je niet goed in bent. Daarom vind ik bloemen juist niet leuk om te maken
Bedankt allemaal!
In het begin was ik ook niet zo goed hoor. Ik denk alleen dat als ik ergens goed in wil worden, moet ik blijven oefenen dus vele uren googlen voor foto's van rozen, experimenteren met kleuren en de 'bewegingen' van de bloemblaadjes, etc. etc. en ontzettend veel rozen in de prullenbak!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Suikerbloemen