Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mn allereerste bruidstaart
Pagina's 1
wauw wat een prachtige taart, ik snap dat ze hem mooi vind. vind vooral je middelste laag super.
groetjes Vonn
Mooie taart, hoor! Rustig en strak maar toch ook bling.
Wat een plaatje!!
Heel erg mooi. Zo mooi strak, top gedaan!!!
Echt heel erg mooi en heel erg netjes!!! ook ik vind de middelste laag heel erg mooi en zie dat dat heel veel werk is!!
Bedankt allemaal voor je leuke reacties .
Baklataart dat kun je wel zeggen ja! Ik heb 1 keer eerder een ruffle taart gemaakt dmv rondjes uit te steken, frillen, vouwen plakken maar deze taart heb ik met een roos uitsteker gemaakt en dit ging iets sneller en staat ook wat verfijnder dan 'propjes' op een taart al met al ben ik er alsnog wel een aantal uurtjes zoet mee geweest maar het geeft een mooi resultaat .
Mooi!
Ziet er leuk uit!
Heel mooi! Ook zo strak ik kan begrijpen dat ze er blij mee waren hoor
Ik ben gek op ruffles, deze is echt super mooi gemaakt Persoonlijk vind ik de topper spuuglelijk en de schoonheid van de taart een beetje teniet doen, Maarja, smaak bruidspaar waarschijnlijk?
whaahaha ik ben het helemaal met je eens tigrasas. Helaas viel hun keuze hierop dus dan heb je het er maar mee te doen .
Hele mooie taart!!
Heel mooi gedaan!
Dank jullie wel
wauw prachtige taart en wat super strak..super gedaan
Mooi geworden Lilli!
de ruffles zijn ook mooi
Wat prachtig, en die spanning.......die ken ik, haha, ben bezig met mijn eerste bruidstaart voor mijn ouders die vrijdag 50 jaar getrouwd zijn, men, wat een druk ligt daarop, idioot eigenlijk, het is "maar" gewoon een taart, maar toch. Maar bij jou is het uitstekend gelukt en ik snap dat ze blij waren!
Superdepuper!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mn allereerste bruidstaart