Re: Voorlopig even mijn laatste baksel Berliner bollen uit de cakepopmaker

Nokkie schreef:

Ook ik ben er stil van. Wat een schok voor jou en jouw naasten. Ik vind het ook wel moedig van jou dat je gewoon schrijft wat er aan de hand is. Ik hoop echt dat je over een tijd goed nieuws kan posten.

Ik persoonlijk keek altijd uit naar jouw baksels. En zou dan willen dat ik jouw kennis en vaardigheden op bakgebied had. Het was ook fijn dat je altijd bereid was om vragen te beantwoorden. We kunnen je dus helemaal niet missen op dit forum.

Lieve Nokkie

Ook al heeft die ziekte mij op dit moment in zijn macht ik ben en blijf de Marion die ik altijd ben geweest.
Ik verander niet, blijf gewoon de vragen beantwoorden die ik krijg en doe zo normaal mogelijk want wil niet dat mensen zich ongemakkelijk voelen bij mij in de buurt.

Inderdaad was het een beste schok om dit te horen en zeker omdat me eerder had verteld dat het een Fibranoom was dus een goedaardige knobbel dus toen de uitslag van de biopsie kwam waren wij zeker geschokt door de foute diagnose.

Je hoeft me dus zeker niet te missen op het forum en wie weet bak ik zo nu en dan toch nog eens iets voor mezelf hier als ik er zin en behoefte aan heb en plaats ik hier toch nog een iets.

Dankjewel allemaal voor jullie medeleven maar ik ben niet zielig en blijf dus gewoon normaal doen met zo nu en dan een dolletje want op facebook plaats ik gewoon alles wat mijn vrienden willen weten en zo houd ik de mensen die het willen weten toch een beetje op de hoogte en zoals ik al zei met een dolletje kom je een heel eind.
Ik wil mensen niet afschrikken en zoals ik al zei een ongemakkelijk gevoel geven dus dat gaan we niet doen :)

Hoop dat ik weer beter ga worden maar heb nu tegen het Meander hier gezegd dat mijn dossier naar het Antoni van Leeuwenhoek ziekenhuis gestuurd moeten worden want wil wel graag het beste ziekenhuis zodat ik zeker weet dat ik optimaal behandeld wordt.

27

Oh lieverd, wat een vreselijk nieuws! Ik wens je alle sterkte de komende tijd.

Tieneke

Tante Tien schreef:

Oh lieverd, wat een vreselijk nieuws! Ik wens je alle sterkte de komende tijd.

Tieneke

Ach ja dat is het leven Tieneke.
Dankjewel voor je berichtje.

29

Oef, komt dat even binnen... Wat ontzettend vreselijk zeg.... Ik wens je alle kracht van de wereld toe en ga aan je denken! Sterkte!

Jemig die kwam binnen. Ook ik wens jullie ontzettend veel stekte en kracht in de aankomende tijden.

En je berlinerbollen zien er zalig uit

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve reactie en zolang ik maar blijf leven ben ik positief en kom ik er wel doorheen :)