1 Laatst bewerkt door taartmonster (20-12-2015 12:35)

Onderwerp: Een drama

Vaak plaats ik een taart waar ik trots op ben.
Toch wil ik delen wat er mis kan gaan als je instructie niet wordt nageleefd.
http://myalbum.com/photo/CNkNOhjZNzkf/360.jpg
zo heb ik hem afgeleverd
En deze foto kreeg ik vanmorgen.
http://myalbum.com/photo/99xGZL8UeblX/360.jpg
http://myalbum.com/photo/uIHnSE3bzG2u/360.jpg
De taart is afgestapeld en ingevroren zonder er iets omheen te doen.
Eerst buiten de koelkast en later in de koelkast  (Gedood)  uhmm ontdooid.
Ik kan wel janken... :grr:

2

Re: Een drama

Oh wat erg voor je, je kunt er ook niets mee hè.

Christine.

3

Ahhhh, wat is dit zonde van al je werk wat je in je taart gestoken hebt! :O  :O

je taart zoals je hem afleverde is een plaatje  :thumb:

Nee, toen ik de foto nog niet had gezien en gehoord wat ze met de taart had gedaan  zei ik nog...ahh joh hij moet ff drogen :-/ .Het is wel haar eigen schuld maarja ook mijn naam hangt er aan en zonde van al mijn werk.

keukentje schreef:

Oh wat erg voor je, je kunt er ook niets mee hè.

5

Ai! Inderdaad zonde van de mooie taart.. :S .
Uit je verhaal begrijp ik dat je niet wist dat de taart ingevroren zou worden? Anders had je wel verteld hoe het moest, denk ik  ;). Voordeel is wel dat het een leermoment is geweest (zou voor mij althans wel zijn ;) ).Dus bijv vragen of ze de taart in willen gaan vriezen. Al verwacht je natuurlijk niet snel dat mensen een stapeltaart in (kunnen) vriezen...

6

Oh, wat zonde! Wel een hele goede kandidaat voor de themawedstrijd deze maand :y

Ja ik wist dat ie ingevroren werd en natuurlijk had ik vol eigen uitleg gegeven. Ze zei dat ze een mega viezer had.....Tot ik het hele verhaal vanmorgen hoorde.

Esther68 schreef:

Ai! Inderdaad zonde van de mooie taart.. :S .
Uit je verhaal begrijp ik dat je niet wist dat de taart ingevroren zou worden? Anders had je wel verteld hoe het moest, denk ik  ;). Voordeel is wel dat het een leermoment is geweest (zou voor mij althans wel zijn ;) ).Dus bijv vragen of ze de taart in willen gaan vriezen. Al verwacht je natuurlijk niet snel dat mensen een stapeltaart in (kunnen) vriezen...

Klopt..alhoewel  hij is bij /door de jonge dame zelf mislukt.Ik heb afgeleverd waar om gevraagd werd.

9

Wat jammer van je mooie taart!  :s  Dat is wel heel erg balen!
Gelukkig heb je nog een foto van voor het drama.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

10

Jeetje.. maar jij hebt m erg mooi gemaakt  :y

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

11 Laatst bewerkt door MirandaB (22-12-2015 18:10)

Wat jammer van je taart! Hij was voor het invriezen supermooi :thumb:  :thumb:

Wat ik alleen niet snap: als je wist dat de taart werd ingevroren, was je dan niet bang voor je lussenstrik en andere strikken? Want ik zou strikken nooit durven invriezen! Als ze eenmaal gaan ontdooien en waarschijnlijk inzakken, dan krijg je (naast ingezakte strikken) vlekken op je taart. Hetzelfde geldt voor het "doorlopen" van de kleuren. Zonde... :S

12

Ik heb vaker een taart met strik en al in de vriezer gehad ,nooit een probleem maar ja ik pak hem wel in en niet zoals nu gebeurde gewoon zonder ook maar iets eromheen in de vriezer..

MirandaB schreef:

Wat jammer van je taart! Hij was voor het invriezen supermooi :thumb:  :thumb:

Wat ik alleen niet snap: als je wist dat de taart werd ingevroren, was je dan niet bang voor je lussenstrik en andere strikken? Want ik zou strikken nooit durven invriezen! Als ze eenmaal gaan ontdooien en waarschijnlijk inzakken, dan krijg je (naast ingezakte strikken) vlekken op je taart. Hetzelfde geldt voor het "doorlopen" van de kleuren. Zonde... :S

13 Laatst bewerkt door Hakkiegebakkie (18-05-2016 22:33)

Even een vraagje als jij hem wel had afgedekt was t dan wel goed gegaan? Waarmee pak je hem in?
Kan icing dan ook al op de taart zitten?
Stel hij is ingepakt in plastic folie, moet je m dan ontdooien in het plastic of buiten het plastic?
Alvast bedankt

14

Wat erg... Zonde van zo'n mooie taart en al je werk!