1

Onderwerp: Tjoeketjoeketjoek....

Het was een druk taart weekend, en een bruidstaart en Thomas de trein.
Gelukkig had ik de trein al eerder gemaakt. Ik heb nog een beetje moeten goochelen want er waren stukjes biscuit in het bakblik achter gebleven, repareren dus..Taart is gevuld met kersenvlaaivulling, chocolade bc en bastogne kruimels.

http://myalbum.com/photo/ZPN5iIZg1BUY/360.jpg

2

Re: Tjoeketjoeketjoek....

Wauw wat ontzettend leuk gedaan en wat een super strakke taart.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Ik vind hem onwijs leuk!!! Wat is Thomas toch knap geboetseerd. En je ziet niks van je reparaties aan de taart

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Wauw, wat een super mooie strakke taart en wat heb je alles mooi geboetseerd, echt geweldig!!! :thumb:

zoveel details om naar te kijken , zo leuk hoe je de naam verwerkt hebt =D

Super! Zo'n leuke Thomas de trein taart zie je niet vaak.

6

wat een prachtige taart! en wat is hij mooi strak zeg :)
hele leuke details en welke uitsteker heb je gebruikt voor de nr 3? deze is mooi groot :)
Groetjes.

7 Laatst bewerkt door KimN (17-05-2016 19:59)

astap79 schreef:

wat een prachtige taart! en wat is hij mooi strak zeg :)
hele leuke details en welke uitsteker heb je gebruikt voor de nr 3? deze is mooi groot :)
Groetjes.

Bedankt voor je compliment. Voor de grote 3 heb ik geen uitsteker gebruikt. Ik teken altijd uit de hand het cijfer dat ik nodig heb op een kartonnetje. Die knip ik uit en leg m op de fondant die ik dan zo kan uitsnijden. De malletjes bewaar ik de weer voor een volgende taart. Zo verzamel ik ze in allerlei vormen en maten.

8

oh , ja dan kan ook! :)
hartstikke mooi gedaan :)

9

Wauw! Erg leuke taart!
En wat strak!

Mijn taarten: https://www.facebook.com/CakesByCher.
Webshop voor eetbare prints: www.TaartPrintje.com - vanaf €1,- (frosting)