1

Onderwerp: Help, hoe bak ik goede cupcakes?? #beneenleekopdatgebied

Hoi allemaal, ben ik weer met een vraag :o
Ik mag eind deze week voor het eerst in opdracht cupcakes bakken, maar wanneer ik cupcakes bak (tot nu toe altijd alleen voor eigen gebruik) worden de papiertjes altijd zo vettig. Iemand een idee hoe dat kan? :think:
Ik bak ze altijd in een papiertje in zo'n metalen vorm waar 12 in kunnen.

2

Re: Help, hoe bak ik goede cupcakes?? #beneenleekopdatgebied

Het ligt erg aan welke cupcake vormpjes je gebruikt.
Ik heb een poosje geleden die van de aldi gekocht en die worden erg vet. Ik vind zelf die gekleurde van Albert Heijn en die van house of marie fijn.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Dat heb ik ook bij elk merk, ongeacht goedkope van de xenos of dure van house of marie.. ik bak cupcakes met zonnebloem olie misschien dat het daaraan ligt. Ik blijf je vraag volgen in de hoop zelf ook antwoord te krijgen ;)

4 Laatst bewerkt door Esther68 (16-05-2016 19:34)

Ik vind de papiertjes van House of Marie en Dr. Oetker het fijnste. Deze worden bij mij echt niet vet en behouden hun kleur. Ook de witte ( bij andere merken schijnen de papiertjes meestal door door het vet). Ik gebruik altijd AH boter en heb het idee dat andere boter net wat anders werkt. Net als olie, Willeke, waarvan ik denk dat het idd daardoor komt.
Oh ja...wat ik wel eens heb gedaan wanneer ik geen goede papiertjes heb is darminfectie dan een wrapper erom heen doe. Ziet er ook nog leuk uit  :Y . Ik heb een template die ik dan op het papier leg wat ik wil en snij ze er zo uit. Om de cc plakken en klaar!  =)

Esther68 schreef:

Oh ja...wat ik wel eens heb gedaan wanneer ik geen goede papiertjes heb is darminfectie dan een wrapper erom heen doe. Ziet er ook nog leuk uit  :Y . Ik heb een template die ik dan op het papier leg wat ik wil en snij ze er zo uit. Om de cc plakken en klaar!  =)

Darminfectie-wrappers... mjam!  :lol:  :lol:

6

Tante Taartje schreef:
Esther68 schreef:

Darminfectie-wrappers... mjam!  :lol:  :lol:

Jaaaaa lijkt mij ook heerlijk :lol:

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Oh wat stom!  :O  :O  :lol:  :lol: :lol: .  Bedoelde natuurlijk 'dat ik dan' ipv 'darminfectie'  :lol: .
Op mijn telefoon heb ik de autocorrectie al lang geleden uitgezet vanwege dit soort dingen  ;) , maar de iPad is van mijn zoon..