1

Onderwerp: Voorlopig even mijn laatste baksel Berliner bollen uit de cakepopmaker

Gisteren voor ik naar het ziekenhuis moest nog even berlinerbollen gemaakt met de cakepopmaker maar dan met de cupcake platen en ze zijn erg lekker.

Voor alle trouwe volgers van mij wil ik even zeggen dat dit waarschijnlijk mijn laatste baksel is voorlopig.
helaas is er gisteren geconstateerd dat ik kwaadaardige borstkanker heb dus heb nog een lange weg te gaan.

http://myalbum.com/photo/MmXTBd3R17X8/360.jpg

http://myalbum.com/photo/H1ivJAmzSIjb/360.jpg

http://myalbum.com/photo/Bv8vLlRUaO09/360.jpg

2

Re: Voorlopig even mijn laatste baksel Berliner bollen uit de cakepopmaker

ohh, wat een vreselijk triest bericht !!! echt ik zit hier met kippevel.

ik wil je ontzettend veel sterkte en kracht wensen !!!!

Zal zeker aan je denken en als je het goed vind af en toe vragen hoe het met je gaat!!

heel veel sterkte voor jou en je gezin, lieve dollelollypop!!!!

3

Ben er stil van..... Weet ook eigenlijk nooit zo goed wat ik dan moet zeggen, maar wens je veel sterkte en beterschap in de komende tijd.....
Jammer dat we voorlopig even moeten missen. Jouw baksels zijn altijd net even wat anders dan standaard  :Y  ;). Net als deze, die er weer lekker uit zien  :9

4

Neeeeee! Wat een rotnieuws. :(
Heel veel sterkte en succes met de behandeling. Ik hoop toch baksels van je te zien, want dat betekent dat je je daar goed genoeg voor voelt ondanks alles. *virtual hug*

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

oh, Marion, wat erg!  Heel veel sterkte en succes!
Ik kijk ook altijd meteen even als ik jouw naam zie staan omdat je altijd van die aparte dingen laat zien (ik heb ook een paar keer je voorbeeld gevolgd). Deze zien er ook weer verrukkelijk uit.  :9  :9

Probeer inderdaad tussen de behandelingen door af en toe wat te blijven bakken, gewoon omdat je dat graag doet en je nu zeker moet proberen te blijven doen wat je graag doet. Maar alleen als je je er goed genoeg voor voelt uiteraard...

**knuffel**

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden en je hoeft er niks op te zeggen hoor want ik weet dat het lastig is hierop te reageren.

Ik ben ontzettend aangeslagen en vooral voor mijn moeder, kinderen en man want mijn zusje heeft net verleden week haar laatste bestraling erop zitten en nu mag ik het stokje van haar overnemen want zei is schoon en klaar.
MIjn oudste zoon van 18 stortte in en mijn man en de tweeling van 16 houden zich denk ik groot voor mij maar ik zie dat ze het zwaar hebben.

Maar ik hoop jullie toch zeker niet te gaan verlaten dus ga het gevecht maar aan, iest anders zit er niet op.

7

Allemachtig wat een vreselijk nieuws, zit hier met tranen in m'n ogen.
ik ga vaak aan je denken want vind je een geweldig mens ook al heb ik je nog nooit ontmoet, maar je bent altijd heel behulpzaam met alles.

Ik wens je alle sterkte en kracht.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte en kracht toe!

9 Laatst bewerkt door MirandaB (13-05-2016 14:06)

Oh Marion, wat een verdrietig bericht! Ik wens je alle kracht en sterkte toe! Ik hoop dat je er helemaal bovenop gaat komen. Heel veel liefs!

Enne...je Berliner bollen zien er (uiteraard) weer heerlijk uit :y

Hartelijk dank voor alle steun en berichtjes die jullie sturen, erg lief van jullie.

11

Jeetje. Ook hier een trouwe volger van je prachtige baksels
Wat een ontzettend naar bericht, ik wil je heel veel sterkte en beterschap toewensen. Liefs

Met ieder baksel dat ik vanaf dit bericht maak, zal ik even aan je denken...
Heel veel kracht en positiviteit gewenst!

13

Wat een verschrikkelijk nieuws, ik wens je heel veel sterkte en beterschap, en hopelijk kunnen we weer snel van jouw creatieve en mooie baksels genieten....
Heel veel liefs

14

Joh Marjon! Dat is schrikken zeg! Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Inderdaad hoop ik ook dat we nog baksels van je mogen zien. Tijdens, maar nog mooier is als alles achter de rug en overwonnen is. Sterkte meid

Je vindt mijn taarten ook op Facebook: https://www.facebook.com/bakkriebels/
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/

15

Dan lees je: voorlopig laatste baksel, en dan kijk je dus als eerste van wie die topictitel is...
Wat een schrik! Veel sterkte komende tijd, vooral voor jou maar natuurlijk ook voor je familie. Op naar een succesvol behandeltraject, zodat je straks weer volop kunt bakken. Maar eerst dus beter worden! Sterkte!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Wat een vreselijk nieuws!!! Ik vind het heel erg en ik wens jou en je gezin heel erg veel sterkte toe, ik zal veel aan je denken :y

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

17

Heel veel sterkte! Wat erg om te horen. Hopelijk komt het helemaal goed!

(Ze zien er trouwens mooi en lekker uit!! :) )

18

Je Berliner bollen zien er weer fantastisch uit. Maar jeetje, wat schrik ik van je nieuws. Heel veel succes met het hele traject, Marion! Vanaf hier alle kracht en positiviteit gewenst. Go for it, girl!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

19

Oh Marion wat erg! Ik wens je veel kracht om de lange weg te gaan voor jou en je familie. Hou je ons op de hoogte? We leven zo met jullie mee.

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

20

Wat een vreselijk nieuws...heel veel kracht en sterkte gewenst

Hallo lieve mensen.

Ik had zoveel berichtjes niet verwacht maar vind het ontzettend lief van jullie dat jullie meeleven.
Ik was de eerste dag verdrietig en verslagen en ook mijn zoon van 18 barstte in tranen uit.
Mijn tweeling mannen van 16 en mijn man houden zich groot dat zie ik maar ook zei hebben het heel moeilijk, misschien wel moeilijker dan ik.

Ik wil jullie bij deze ontzettend bedanken voor jullie lieve berichtje en waardeer het enorm veel echt waar.
Het is fijn te zien dat er mensen zijn die met je meeleven en het beste met je voor hebben en dat geeft je kracht en vechtlust.
Ik ben er klaar voor deze strijd aan te gaan maar ben ook best een beetje bang.
Juist voor al die mensen die meeleven en voor mijn familie en gezin wil ik zorgen dat ik weer beter wordt want ben dat vooraal aan mijn gezin verplicht.
Nogmaals heel erg bedankt en ik vind het erg lief van jullie allemaal  :)

22

Ja het is logisch dat je zelf ook bang bent, en dat mag zeker ook. Wij gaan met z'n allen heel veel positieve kracht jou kant op sturen.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

vonn schreef:

Ja het is logisch dat je zelf ook bang bent, en dat mag zeker ook. Wij gaan met z'n allen heel veel positieve kracht jou kant op sturen.

Groetjes Vonn

Dat is erg aardig van je dankjewel en alle mensen die meeleven wil ik ook graag even bedanken.
Ik ben van plan er weer helemaal bovenop te komen :)

24

:thumb: :thumb: :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

25

Ook ik ben er stil van. Wat een schok voor jou en jouw naasten. Ik vind het ook wel moedig van jou dat je gewoon schrijft wat er aan de hand is. Ik hoop echt dat je over een tijd goed nieuws kan posten.

Ik persoonlijk keek altijd uit naar jouw baksels. En zou dan willen dat ik jouw kennis en vaardigheden op bakgebied had. Het was ook fijn dat je altijd bereid was om vragen te beantwoorden. We kunnen je dus helemaal niet missen op dit forum.