1

Onderwerp: Allereerste taart, transformers (4 jaar geleden)

Al vele jaren gesnuffeld op het forum  maar nog nooit een foto van een taart geplaatst. Ik vond het wel zo toepasselijk om dan nu mijn allereerste taarten te showen. Voor de verjaardag van mijn zoon... 4 jaar geleden haha
http://myalbum.com/photo/pwKH3rRsv0Cw/med.jpg

Never regret something that made you smile.

2 Laatst bewerkt door Wennepon (11-05-2016 15:08)

Re: Allereerste taart, transformers (4 jaar geleden)

Geen idee overigens hoe ik meerdere foto's plaats,  zojuist ontving ik een melding dat er te veel links in het bericht stonden (had 3 links onder elkaar gezet)... vreemd. (Kan het ook niet gevonden krijgen met de zoekfunctie)

Never regret something that made you smile.

3

Wat een leuke taart! Dat je daar 4 jaar mee hebt gewacht om te showen. Vanaf nu bijhouden, hoor! :thumb:

En je moet gewoon meerdere foto's onder elkaar kunnen plaatsen, hoor. Zeker 3 moet geen probleem zijn. Anders probeer je het nog een keer met "bewerken". Zou toch moeten lukken, hoor!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

Leuk! En gewoon posten joh, elke taart is leuk en uniek en bovendien krijg je als je wil feedback en daar leer je van!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Erg leuk! Benieuwd naar de rest van de taarten die je afgelopen jaren gemaakt hebt :) hopelijk lukt het je om meer te uploaden.

6

Geloof dat je pas bij 5 berichten meerdere foto's kan plaatsen. Ik zie dat je 7 berichten hebt, maar weet niet hoeveel je er had bij het plaatsen  ;).
Leuke stoere taart!  :thumb:

7

super leuke taart en mooi gedaan en lekker blijven posten nu hoor niet meer zo lang wachten =D