Onderwerp: Dolfijn tussen het koraal, Big Bugs Band en ja, ook nog een Frozen
Hier weer 's een parade van mij. Allereerst een dolfijnentaart voor Daphne. Haar grote zus had voor haar 10e verjaardag een dolfijnentaart gehad, dus ja: nu wilde Daphne dat voor háár 10e ook! Maar deze is wel heel anders geworden, hoor! Want 2x (bijna) dezelfde, daar doe ik niet aan. Ik had voor deze taart voor het eerst met isomalt gewerkt om het koraal te maken. Wat een geweldig spul! Maar wel heeeeeel erg uitkijken met vocht. Gelukkig had ik meerdere exemplaren gemaakt, want er waren er wel een paar heel erg plakkerig geworden.
En toen (weer) een Frozen-taart. Daarvoor had ik een makkie, want de moeder had kant-en-klare poppetjes gekocht. Gewoonlijk hou ik daar niet van: geen plastic op mijn taarten! Maar deze vond ik wel erg mooi en bovendien had ik ook eigenlijk erg weinig tijd. Dus vond ik het deze keer wel prima. Ook hier weer gewerkt met isomalt en deze deels gedust met paars voor een mooie kleurschakering.
En de laatste: The Big Bugs Band voor Bryce. Ik had er nog nooit van gehoord, dus me flink verdiept met hulp van Google en Youtube. Ik vond deze erg leuk om te maken, zo lekker vrolijk. En de moeder was er zo blij mee, dat ze helemaal ontroerd was.
Ik hoop, dat jullie ze leuk vinden.
Groetjes van mij!