1

Onderwerp: airbrush-compact-set bouwhuis vraag. Iemand ervaring?

Er is deze week een airbrush in de aanbieding bij bouwhuis.com. Deze is beslist niet duur 99,99 en ik vraag me dan ook af zou dit wat zijn? Ik heb altijd al zin in een airbrush en zou deze goed zijn? Heeft iemand ervaring met deze set?
https://www.bouwhuis.com/decoreer-geree … ompact-set

Re: airbrush-compact-set bouwhuis vraag. Iemand ervaring?

Heb hem gehad, goed setje om mee te beginnen! Geen spijt van de aankoop.  :thumb:

Groetjes Kirsten

3

Ik heb hem een ruim jaar in gebruik, bevalt prima

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

is de set helemaal compleet of heb je er nog losse onderdelen bij nodig? Zelf nog niet veel verstand van airbrush maar dit lijkt me een leuke beginners set..............als ie compleet is tenminste

5

Ik ken deze set niet, maar heb wel een airbrush, volgens mij zit alles wat je nodig hebt erbij, compressor, luchtslang, verfpistool, verf en schoonmaakspul :thumb:

6

Is het makkelijk in gebruik?
Of zou je echt een workshop moeten volgen om het onder de knie te krijgen?

Mijn taarten: https://www.facebook.com/CakesByCher.
Webshop voor eetbare prints: www.TaartPrintje.com - vanaf €1,- (frosting)

7

is complete set en vrij makkelijk te gebruiken, een workshop is alleen maar een fijne plus, leer je toch wel veel van

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

Op youtube kun je ook veel filmpjes en oefeningen vinden, het hangt er denk ik ook een beetje vanaf wat je wil. Ik ben geen tekenwonder, dus dat kan ik ook niet met een airbrush, maar plaatjes maken met sjablonen of een hele taart kleuren lukt me wel aardig, en ik heb nog maar een paar keer geoefend

9

er zit een instructie dvd bij...............
ik denk dat ik hem ga bestellen