1

Onderwerp: Woezel en Pip stapel

Wanneer het zoontje van je beste vriendin jarig is en helemaal weg is van Woezel en Pip dan kun je als "tante taart" natuurlijk niet weigeren en komt er voor de kleine man een Woezel en Pip taart met tante Perenboom  want die moest erop! Natuurlijk een bijpassend meppertje  :)
Taart is gevuld met kersenvlaaivulling met stukjes meringue en een laagje witte chocolade yoghurtvulling met stukjes bastogne koek.

http://myalbum.com/photo/aYvxc5BJzZk4/360.jpg

2

Re: Woezel en Pip stapel

Wat een lieffie, en knap geboetseerd, daar zal ie vast blij mee zijn geweest.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Leuk! En van die mooie vrolijke kleurtjes. Je vulling klinkt ook heerlijk! Hoe maak je wittechocolade yoghurtvulling?

4 Laatst bewerkt door KimN (17-04-2016 10:09)

Bakkerie schreef:

Leuk! En van die mooie vrolijke kleurtjes. Je vulling klinkt ook heerlijk! Hoe maak je wittechocolade yoghurtvulling?

Die heb ik hier van de website gehaald, je kunt hem vinden op de website bij recepten en dan vullingen.  Erg lekker! Doet het ook erg goed met framboos of ander zurig fruit.

5

Wat een mooie stapel! Supervrolijk en met zoveel geweldige details :Y  :thumb:

6

Check, gevonden! Ook nog heel makkelijk, helemaal fijn  :) hoeveelheid van het recept is denk ik voor 1 laag of niet?

7

Heel vrolijk en de vulling klinkt erg goed, hoe doe je dat precies met die stukjes meringue erin?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Voor 1 laag ruim voldoende als je uitgaat wat 20/ 22,5 cm.
Heb kant en klare meringues gekocht en deze in stukjes gebrokkelde.  Die over een van de laagjes gestrooid.

9

Wauw, echt heel erg mooi, vrolijk en zo leuk!! En de vulling klinkt zo heerlijk ga zo ook direct het recept zoeken :thumb:  :thumb:

En heerlijk toch voor dat mannetje dat hij jou als ' tante taart ' heeft :D  :D