Onderwerp: Jake of the neverland pirates taart
Of ik een jake of the neverland pirates taart wilde maken.
Ik heb er niet zoveel mee maar heb wel mijn best gedaan
Gelukkig zijn ze er erg blij mee.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Jake of the neverland pirates taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Of ik een jake of the neverland pirates taart wilde maken.
Ik heb er niet zoveel mee maar heb wel mijn best gedaan
Gelukkig zijn ze er erg blij mee.
Wauw wat een supertaart!! Ik ken het ook niet maar kan me voorstellen dat als je dit krijgt als kind, je toch helemaal uit je bol gaat!
Hartelijk dank
Wow, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Maar snap dat ze er erg blij mee waren en aan alle details te zien heb je meer dan je best gedaan.
Groetjes Vonn
Wow, ik heb er ook nog nooit van gehoord. Maar snap dat ze er erg blij mee waren en aan alle details te zien heb je meer dan je best gedaan.
Groetjes Vonn
Dankje en nee ik kende het ook niet
Wauw, ik vind het geweldig mooi en zo leuk dat er zoveel is om naar te kijken ik zie steeds wat nieuws
Leuk hoe je dat toch altijd met de printjes doet!!
Echt een super mooie taart
Wauw, ik vind het geweldig mooi en zo leuk dat er zoveel is om naar te kijken ik zie steeds wat nieuws
Leuk hoe je dat toch altijd met de printjes doet!!
Echt een super mooie taart
Dankjewel en ja ik ben er soms uren/dagen mee bezig maar dan heb je ook wat
Wat een gave stapel zeg! Fantastisch hoe jij altijd van die prachtige oplossingen hebt met die printjes. Niet alleen naam en leeftijd, maar allerlei supercreatieve dingen
Wat een beauty, erg leuk hoe je met prints hebt gewerkt, ik hou daar wel van, van deze stijl
Leuk gedaan!!
Heel erg bedankt weer voor jullie altijd zo leuke reactie.
Het is leuk te lezen en advies te geven waar jullie dat nodig vinden
Ik zou eigenlijk poppetjes krijgen die erop moesten maar helaas waren die niet op tijd binnen dus ik moest improviseren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Jake of the neverland pirates taart