1

Onderwerp: Bokkenpootjes

Van het weekend bokkenpootjes gemaakt.
Een tijdje terug vroeg ik hier wat ik fout deed.. kwam erop neer dat de ovendeur open zou moeten tijdens het bakken. Omdat ik dat niet geloofde ben ik het met een ander recept gaan proberen.
Al snel kwam ik er, met het schaamrood op de kaken, achter wat er fout was gegaan.. amandelmeel en basis voor citroencreme zitten in een zelf bus... je voelt hem aankomen, vorige keer dus de citroenpoeder gebruikt ipv amandelmeel. Haha wat een domme fout!!
Bokkepootjes zeer goed gelukt, oven gewoon dicht gehouden tijdens bakken en een zelf gemaakte vanille creme er tussen.
Echt super lekker, wat moesten wij lachen om mijn fout hahaha
http://s13.postimg.org/rgbh23i1v/20160325_204627_1.jpg

2

Re: Bokkenpootjes

Ohhh, wat een mop zeg :lol:  :lol:

Goed dat je er achter kwam.

En je bokke pootjes zien er heel mooi en heel lekker uit :thumb:

3

ohhh wat zien ze er heerlijk uit, mag ik het recept vragen, zijn ze moeilijk te maken?

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Haha, oh echt Willeke? Ziet dat er niet heel anders uit dan, amandelmeel is toch wat korreliger? Maar deze zijn mooi gelukt! En smaakte vast ook beter :lol:

5

Het recept is van Rutger van heel holland bakt, gevonden op hun site.

Amandelmeel gebruik ik eigenlijk nooit, dus merkte niet dat het te fijn was. Wel vond ik dat ze erg naar citroen roken als ik de oven open deed..  :O

6

Ziet er lekker uit!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Yummmm zien er lekker uit!

8

Mmm, die zien er heerlijk uit.  :9
En die fout maak je dus nooit meer. ;-)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

9

Wat een geluk dat je er achter bent gekomen waar de fout zat. Die fout maak je beslist geen 2e keer. Je bokkenpootjes zien er overigens super lekker en mooi uit.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

10

het ziet er lekker uit

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

11

Oh lekker!! Gelukkig deze keer minder zure gezichten ;)

Groet,
Lobelia