1 Laatst bewerkt door kellymero (26-03-2016 13:01)

Onderwerp: Bruidstaart 10 cm hoog

Hoi allemaal,
Heb zitten zoeken en surfen maar kan t niet vinden....
Ik krijg een vraag voor bruidstaart 10 hoog ( 30-25-20)sinds kort heb ik die bakblikken.
Nu heb ik altijd gewerkt met 7 hoog . En vraag mij dus af : 10 hoog is hoger en dus voor meer personen.... Maar hoeveel dan? Maak je gewoon de stukjes smaller? Of doe je halverwege de taart een karton? Zodat de taart ahw in 2en verdeeld wordt met zelfde aantal stukjen als 7 cm hoog??
Of is er een snijschema voor 10 cm hoge taarten die ik niet kan vinden.
Ik hoop dat jullue kunnen helpen.
Groetjes!

2

Re: Bruidstaart 10 cm hoog

Ging zeker iets fout  ;) (gezien je andere zelfde topics  ;) ).
Bedoel je dat de taarten 10 cm hoog moeten worden?

3

Re: Bruidstaart 10 cm hoog

Hoi esther,
Ja klopt, ging iets fout

4

Re: Bruidstaart 10 cm hoog

Krijg de vraag er niet op, alleen erste refel plaatst hij

5 Laatst bewerkt door kellymero (26-03-2016 13:03)

Re: Bruidstaart 10 cm hoog

gelukt! Heb t bericht aangepast.... Hopenlijk wil er nu nog iemand antwoorden ;)

6

Re: Bruidstaart 10 cm hoog

Als je helemaal boven kijkt op deze pagina zie je onder andere 'tabellen' staan. daar staat je antwoord vast tussen :).

7

Re: Bruidstaart 10 cm hoog

Hoi lilli,
Dat had ik gezien ja.... Maar deze schema's zijn alkemaal voor 7 vm hoog. Ik neem asn dat 10 cm hoog anders moet..... Maar kan netgens vinden hoe anders.....

8

Re: Bruidstaart 10 cm hoog

Hoi Kellymero, sorry dat ik niet eerder reageerde, ik ben niet zo vaak meer op het forum. Amerikanen serveren vaak stukjes van 1 bij 2 bij 4 inch zie (http://www.wilton.com/wedding-cake-cutting-guide.html) Dat betekent dat je de taart door midden snijdt en de boven- en onderkant apart gaat serveren, als de taart 10 cm hoog is. Heb je hier iets aan?

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Re: Bruidstaart 10 cm hoog

Dank je jozien! Maar hoe doe je dat dan met vulling??
4 lagen dan? In elke helft van taart 2?