1

Onderwerp: Hulp voor een mannen taart

Beste bakkers,

Ik kom er even niet uit... =|

Zaterdag moet ik 3 taarten maken voor een 50 jarige collega.
Hij wil 1 taart met het BMW logo. No problem!
De 2e taart heb ik de vrije had en dat wordt dus een echte "Abraham" taart (grijze man, groene (Griekse) krans, sjerp met zijn naam).

Maar vanmiddag besloot hij dat 2 taarten niet voldoende waren en wilde er nog 1 bij. Dat wordt een 15 cm doorsnee. Ook hier heb ik de vrije hand, maar gezien de tijd die ik nog heb, wil ik deze wat simpeler houden, maar weet niet wat te maken...
Ik dacht iets feestelijks te maken, in de BMW kleuren, matched mooi  :)  met een strik bovenop. Maar is dat niet te vrouwelijk?
Een overhemd taart, maar is dat niet teveel "vaderdag"?
Simpel in 1 kleuren en bovenop een "50" verkeersbord?

Help dames en heren!
Wie heeft er een goed idee?

2

Re: Hulp voor een mannen taart

[http://myalbum.com/photo/RXrAGJ8SS551_ilNqzf/360.jpg]
Ik heb vorige week deze voor een man gemaakt. Viel goed in de smaak.

3

Dank je Wendy!
Ik heb een soortgelijke in gedachten (ook blauw met wit en strik), maar dacht dat o'n strik wellicht te vrouwelijk zou zijn...
Maar volgens jou zou het dus wel kunnen?!

4

Bij mannen-en jongenstaarten werk ik al snel met sterren. De strik zou je dus stoerder kunnen maken door echte mannenkleuren te gebruiken en iets met sterren.
Je zou anders ook sterren op floral wires kunnen maken en die dan uit de taart laten komen? Dit alles natuurlijk idd in de BMW kleuren  ;). Misschien niet simpel, maar de sterren kun je alvast maken, dus scheelt weer tijd  :Y

5

Nice lady schreef:

Dank je Wendy!
Ik heb een soortgelijke in gedachten (ook blauw met wit en strik), maar dacht dat o'n strik wellicht te vrouwelijk zou zijn...
Maar volgens jou zou het dus wel kunnen?!

Beetje late reactie, maar ik zou zeggen van wel.