1 Laatst bewerkt door LaLuub (23-03-2016 16:08)

Onderwerp: Hightea achtig hapjesbuffet

Voor de 50e verjaardag van mijn man (paar weken geleden) had ik een Bierpul taart gemaakt (zie bij 3D taarten), en dit hapjes buffet. Was heel erg veel werk, maar echt zó'n leuke uitdaging! Ik heb gelukkig wel wat hulp gehad, anders had ik dit ook allemaal niet gered  :9

ZOET:
* Monchou glaasjes met kersenvlaaivulling; * Frambozen kwarktaart; * Worteltaart Ottolenghi; * mini key lime pie;
* Brownie met walnoten; * Bierpul taart met Koffiebavarois met mokkaboontjes en pure chocoladebavarois; * Twixtaart;
* Red velvet met creamcheese frosting en kersenvlaaivulling; * Hummingbird met limoenfrosting.

HARTIG:
* Tomaten/mozzarella/basilicum spiesjes; * 2 Hartige taarten (1 met spekjes, 1 met gerookte kip);
* 9 verschillende soorten wraps (o.a. Beenham; Kipsaté; Gerookte zalm; Tonijnsalade; Rosbief; Rundvleessalade; Carpaccio); * Caprese bladerdeeghapje; * gevulde eieren; * monchou rolletjes; * Hamrolletjes met olijven en paprika;
* Zalmtonijn rondjes; * Mini pizza muffins; * Mini cupcakes met kaas, spek en bieslook.

* Smoothies: (groen) Avocado, spinazie, banaan en limoe ; (geel) Ananas, mango en banaan ; (rood) Aardbeien, cranberries en mango.

* 5 liter bowl

WARM: * kipfiletblokjes; * gehaktballetjes (en satesaus).

Het was genieten!!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid … 787a667da3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid … bb02bfa7e6

2

Re: Hightea achtig hapjesbuffet

Jemig wat een werk!

Maar wat ziet alles er ongelofelijk lekker uit!!

3

Wauw dat ziet er super uit,  gelukkig had je hulp hihi.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Wauw, niet te geloven wat een variatie!! :thumb:

het klinkt me allemaal heerlijk en ziet er erg lekker uit :9  :9

5 Laatst bewerkt door LaLuub (23-03-2016 16:07)

vonn schreef:

Wauw dat ziet er super uit,  gelukkig had je hulp hihi.

Groetjes Vonn

haha, ja gelukkig wel! Maar het bakken heb ik allemaal zelf gedaan. Best trots op  :Y  *D

Oh nee, ik lieg, de hartige taarten waren ook uitbesteed  =D

6 Laatst bewerkt door lady-vall (23-03-2016 16:52)

Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn als je die tafel ziet met al dat lekkers dat je zelf gemaakt hebt. Knap!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake