Onderwerp: Hightea achtig hapjesbuffet
Voor de 50e verjaardag van mijn man (paar weken geleden) had ik een Bierpul taart gemaakt (zie bij 3D taarten), en dit hapjes buffet. Was heel erg veel werk, maar echt zó'n leuke uitdaging! Ik heb gelukkig wel wat hulp gehad, anders had ik dit ook allemaal niet gered
ZOET:
* Monchou glaasjes met kersenvlaaivulling; * Frambozen kwarktaart; * Worteltaart Ottolenghi; * mini key lime pie;
* Brownie met walnoten; * Bierpul taart met Koffiebavarois met mokkaboontjes en pure chocoladebavarois; * Twixtaart;
* Red velvet met creamcheese frosting en kersenvlaaivulling; * Hummingbird met limoenfrosting.
HARTIG:
* Tomaten/mozzarella/basilicum spiesjes; * 2 Hartige taarten (1 met spekjes, 1 met gerookte kip);
* 9 verschillende soorten wraps (o.a. Beenham; Kipsaté; Gerookte zalm; Tonijnsalade; Rosbief; Rundvleessalade; Carpaccio); * Caprese bladerdeeghapje; * gevulde eieren; * monchou rolletjes; * Hamrolletjes met olijven en paprika;
* Zalmtonijn rondjes; * Mini pizza muffins; * Mini cupcakes met kaas, spek en bieslook.
* Smoothies: (groen) Avocado, spinazie, banaan en limoe ; (geel) Ananas, mango en banaan ; (rood) Aardbeien, cranberries en mango.
* 5 liter bowl
WARM: * kipfiletblokjes; * gehaktballetjes (en satesaus).
Het was genieten!!!