1 Laatst bewerkt door lilli (16-03-2016 21:11)

Onderwerp: iemand een tip om dit te maken (zie foto)

Het gaat om de roze 'plaat' bovenop de taart. ik wil zelf graag een witte maken en dan een nijntje puzzelplaatje erop maar hoe krijg ik het zo mooi rond? dacht zelf aan een cirkel uitknippen en die dan op een lap fondant maar op de 1 of andere manier krijg ik een cirkel nooit mooi uitgeknipt :s. Hoe doen jullie dat?

http://s17.postimg.org/66k9xpbfv/Screenshot_2016_03_16_12_22_37.jpg

2

Re: iemand een tip om dit te maken (zie foto)

taartkartonnetje van de goede maat op je lap fondant leggen, eromheen snijden. klaar.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

SweetTooth schreef:

taartkartonnetje van de goede maat op je lap fondant leggen, eromheen snijden. klaar.

Easy as that...  ;)

4

ja, dacht ik ook of een taart ring als je die toevallig hebt :y  :y

5

Begrijp me niet verkeerd maar om je vraag moest ik wat lachen..
Je maakt mooie taart en moet vragen hoe je 'n rondje op maat uit snij...?!?! Das nou niet bepaald de moeilijkste opdracht toch

6

Ik gebruik altijd een bord van mijn servies....En dan de grote van de taart, soms diep bord of plat bord of anders een gebaksbordje...

7

Nou willeke ik moet er achteraf ook om lachen hoor :) ik was helemaal moelijk aan t denken terwijl het eigenlijk zo simpel is haha. morgen een  kartonnetje scoren dus ;).

8

lilli schreef:

Nou willeke ik moet er achteraf ook om lachen hoor :) ik was helemaal moelijk aan t denken terwijl het eigenlijk zo simpel is haha. morgen een  kartonnetje scoren dus ;).

Haha kan gebeuren.. Succes ermee, benieuwd naar het resultaat.