1

Onderwerp: Feyenoord t-shirt taart - printjes te laat

Soms zit het mee, en soms zit het tegen.

De eerste waar ik de printjes had besteld meldde zich ziek. Als de s... nieuwe bestelling geplaatst bij deleuktetaartenprints, maar al wel met de 'fingers crossed' want de post doet er hier naartoe meestal 2 dagen over...En je raadt het al: het kwam te laat van binnen...

Tja dan moet je wat. Dus zelf de logo's gemaakt.

Dit is wat ik ervan gemaakt heb (Feyenoord uit-shirt), opgebouwd vanuit een 30cm hexagon pan, en zonder printjes. Best leuk geworden, toch?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid … 841bb1b33a

2

Re: Feyenoord t-shirt taart - printjes te laat

Mooie taart! En persoonlijk vind ik de logo's zo mooier dan wanneer je een printje had gebruikt  :shh:

3

Re: Feyenoord t-shirt taart - printjes te laat

Bakelover schreef:

Mooie taart! En persoonlijk vind ik de logo's zo mooier dan wanneer je een printje had gebruikt  :shh:

Dank je wel Bakelover.
Ik ben eerlijk gezegd normaal ook niet zo van de printjes. Vind het altijd juist de sport om het zelf te maken. Maar in het geval vh Feyenoord logo met die inimini lettertjes vond ik het toch wel jammer dat de printjes te laat waren :x  Ik had er op gerekend dat ik met de kleine lettertjes van Stadter het er op zou kunnen stempelen met goudkleur, maar dat lukte me niet. Dus uiteindelijk maar met de hand geschilderd. Toch minder strakke letters, helaas.

4

Re: Feyenoord t-shirt taart - printjes te laat

Knap gedaan, goed opgelost hoor!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Feyenoord t-shirt taart - printjes te laat

wat een stress, en ik snap je gepriegel hoor echt maar je hebt het super mooi gedaan en ik vind de taart geweldig :thumb:

6

Re: Feyenoord t-shirt taart - printjes te laat

hartstikke leuk geworden!

7

Re: Feyenoord t-shirt taart - printjes te laat

Dank jullie wel! Is niet echt een hele bijzondere taart natuurlijk, maar was wel leuk om eens te maken.