1 Laatst bewerkt door Vera12345 (03-01-2014 12:31)

Onderwerp: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Het was een hele bevalling, viel vies tegen maar het resultaat mag er wezen vind ik. Niet helemaal tevreden maar de klant is het gelukkig wel! De cabine en trailer zijn met de airbrush gespoten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-Q36POZOW.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto650-66OMQEPC.jpg

2

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

oh wouw, die is wel mooi! K kan me voorstellen dat het een hele bevalling was!

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

3

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Hij is erg mooi afgewerkt!Wat een werk!! Hoe begin je aan zoiets... ik durf t nog niet hoor!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Nou het is echt een heel mooie taart :)

En net als bij een bevalling als je het resultaat ziet ben je alles gauw vergeten :D

5

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

wauw!  super goed gelukt

heel herkenbaar dat je zelf niet helemaal tevreden bent.. volgens mij heb ik bij elke taart wel iets dat ik graag anders had gezien , maar d klant is er altijd heel erg blij mee
Wij stellen te hoge eisen voor onszelf!

nogmaals... hij is echt super goed gelukt!

groetjes Claudia

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

6

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

spidygirl schreef:

wauw!  super goed gelukt

heel herkenbaar dat je zelf niet helemaal tevreden bent.. volgens mij heb ik bij elke taart wel iets dat ik graag anders had gezien , maar d klant is er altijd heel erg blij mee
Wij stellen te hoge eisen voor onszelf!

nogmaals... hij is echt super goed gelukt!

groetjes Claudia

Ja... heel herkenbaar!!! Ik zei het nog wel zo op jou status en zie wat ik zelf doe... haha. Ben wel blij met het resultaat van het spuiten met de airbrush. Werkt erg prettig om alles met wit fondant te maken en daarna te spuiten. Behalve de details dan..

Dankjewel voor jullie complimenten! En Lady-Vall gewoon aan beginnen ik zie het als een uitdaging!

7

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Ja... heel herkenbaar!!! Ik zei het nog wel zo op jou status en zie wat ik zelf doe... haha. Ben wel blij met het resultaat van het spuiten met de airbrush. Werkt erg prettig om alles met wit fondant te maken en daarna te spuiten.


hahahahahah.
die airbrush wil ik ook... lijkt me zo super handig
niet meer hoeven kleuren van al die kilo's marsepein.
ga hard sparen nu :)

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

8

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Valt best mee hoor Claudia.. ik heb hem niet van bouwhuis maar van HBM machines. Volledig nieuw is hij voedselveilig en stukken goedkoper!! Kleurstoffen koop ik van chiefmaster bij airbrush shop almere

9

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Ik vind hem super! :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

super mooie taart! mijn complimenten.

mag ik vragen welk recept j hebt gebruikt voor de cake.

11

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Nou, mag je best trots op zijn, super!

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

12

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

sam1984 schreef:

super mooie taart! mijn complimenten.

mag ik vragen welk recept j hebt gebruikt voor de cake.

Hij is volledig van biscuit gemaakt, staat een how to bij sjablonen dan kun je eens kijken. Voor deze heb ik de mix van bakzolder gebruikt.

13

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Hallo vera,
Ik mag binnenkort ook een 3D vrachtwagen maken en deze moet voor 25 personen zijn.
Ik zeg ergens eerder in een post van jou dat jij een vrachtwagen gemaakt hebt van 25 x 25 cm en deze is voor 20 personen?
zou je me misschien advies kunnen geven welk formaat ik het beste kan gebruiken dan, een 30 x 30 voor 25 personen?
groetjes Astrid.

14

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Wow, geweldig! Maarre...... waarom, WAAROM was je "niet helemaal tevreden"? Je mag hier trots op zijn, echt!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Vera12345 schreef:

Valt best mee hoor Claudia.. ik heb hem niet van bouwhuis maar van HBM machines. Volledig nieuw is hij voedselveilig en stukken goedkoper!! Kleurstoffen koop ik van chiefmaster bij airbrush shop almere

dat klinkt interessant! Ik wil ook graag een airbrush aanschaffen :). welke he  jij precies?

16

Re: Bloed, zweet en een vrachtwagen

Ik weet uit ervaring wat een werk het is, echt goed gedaan! Jouw spiegels zien er een stuk beter uit dan bij mij ;-)

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath