Onderwerp: Wat klein gebak voor de verjaardag van mijn tweeling
Wat kleine dingetjes gemaakt omdat mijn tweeling 16 jaar is geworden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat klein gebak voor de verjaardag van mijn tweeling
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat kleine dingetjes gemaakt omdat mijn tweeling 16 jaar is geworden.
ow dat zier er weer allemaal lekker en mooi uit. Zo te zien kun je je hand weer goed gebruiken.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je tweeling.
ow dat zier er weer allemaal lekker en mooi uit. Zo te zien kun je je hand weer goed gebruiken.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je tweeling.
Dankjewel en nee ik moet het nu bezuren haha.
Ik heb expres geen marsepeintaart gemaakt want kan nog niet kneden en uitrollen maar dit was ook niet echt bevordelijk voor mijn hand
Maar ja je kinderen worden maar 1 keer 16 hé
Wat een heerlijke dingen heb je weer gemaakt en het ziet er weer super uit. Vervelend om te horen dat het nog niet echt lekker gaat met je hand.
Groetjes Vonn
Wat een heerlijke dingen heb je weer gemaakt en het ziet er weer super uit. Vervelend om te horen dat het nog niet echt lekker gaat met je hand.
Groetjes Vonn
Dankjewel en ach met mijn hand komt het vanzelf weer een keer goed hoor
God o god wat een goddelijke gebakjes weer
Waanzinnig allemaal echt ik wil bij je in de leer!!! en ook hoe mooi je alles presenteert echt petje af hoor,elke keer kom je met ontzettend mooie en leuke dingen
je zoekt toch nog een baan !! nou rudolph is weg bij 24 kitchen en ik denk dat jij heel wat mensen aan de buis kluistert met al deze heerlijke dingen
Waanzinnig allemaal echt ik wil bij je in de leer!!! en ook hoe mooi je alles presenteert echt petje af hoor,elke keer kom je met ontzettend mooie en leuke dingen
je zoekt toch nog een baan !! nou rudolph is weg bij 24 kitchen en ik denk dat jij heel wat mensen aan de buis kluistert met al deze heerlijke dingen
Ja dat vind ik echt een super goed plan.
Groetjes Vonn
Ik sluit me bij de vorige twee aan, dit is prachtig en ziet er zo lekker uit. Dat wil ik ook wel leren maken via de TV.
Tieneke
Dat is erg aardig van je haha maar voor decamera zou ik het niet durven hoor.
En ik wist ook niet dat Rudolph weg was bij 24kitchen, jammer hoor.
Hartelijk dank voor al die lieve berichtjes want jullie zijn altijd zo aardig over mijn baksels.
Zou graag eens iets terug doen voor jullie haha want zo'n bedankje klinkt altijd maar zo afgezaagd.
Maar vind het wel ontzettend lief van jullie
Nou we komen gewoon een keer bij je op de koffie om al het lekkers zelf te proeven :
groetjes Vonn
Die zien er heerlijk uit.
Nou we komen gewoon een keer bij je op de koffie om al het lekkers zelf te proeven :
groetjes Vonn
goed idee Vonn
Haha dan moet ik opnieuw bakken want alles is al op
Haha dan moet ik opnieuw bakken want alles is al op
Ohhh maar dat vinden wij niet erg hoor
dollelollypop schreef:Haha dan moet ik opnieuw bakken want alles is al op
Ohhh maar dat vinden wij niet erg hoor
Dat geloof ik graag
hoe was het in het zh je moest vandaag toch terug?
was hij tevreden of niet?
en we laten het op tijd weten hoor wanneer we komen dan heb je het vast al weer gebakken
hoe was het in het zh je moest vandaag toch terug?
en we laten het op tijd weten hoor wanneer we komen dan heb je het vast al weer gebakken
Ik ben afgebeld want er was een spoedgeval tussendoor gekomen.
Ik zei dat ik geen nieuwe afspraak hoefde omdat het ietsje beter gaat dus denk dat het wel goedkomt
Baklataart schreef:hoe was het in het zh je moest vandaag toch terug?
Ik ben afgebeld want er was een spoedgeval tussendoor gekomen.
Ik zei dat ik geen nieuwe afspraak hoefde omdat het ietsje beter gaat dus denk dat het wel goedkomt
dat is fijn , hoop dat het niet meer te lang voor je duurt
Dat ziet er weer verrukkelijk en mooi uit.
Nog proficiat met de verjaardag van je jongens!
Fijn dat het beter begint te gaan met je hand.
Dat ziet er weer verrukkelijk en mooi uit.
Nog proficiat met de verjaardag van je jongens!
Fijn dat het beter begint te gaan met je hand.
Hartelijk dank
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wat klein gebak voor de verjaardag van mijn tweeling